Párásító

 2021.10.13. 08:19

A gyerekek megint betegek... Megpróbáltuk őket a mai kor vívmányaival kikúrálni, de nem szeretünk gyógyszerrel a kézben fogócskázni. Ezért csapdát építettünk! Csokit tettünk egy bottal kitámasztott, vödör alá. Két napig kuporogtam alatta, amire kiengedtek és még a csoki sem volt finom. Megoldásként a párásítást találtuk, hisz az majd jól megnedvesíti a torkukat és nem lesz ez a fenenagy krahácsolás. Előástuk hát a párásítót, ami félig működött csak. Nevezetesen, vizet lehetett bele tölteni, de párát nem csinált. Pedig eredeti párásításra alkalmas gyógyvizet vettünk, amit még az antipápa is megáldott, én meg a forrásnál kecskét áldoztam. Ez a rendkívüli módon híres víz a mátrabaljobbi gázeregető, megszentelt, fingusz rendi Pukisz remete, nyálával átitatott felmosórongyból tekert, palackozott csoda. Ezt amúgy a DM árusítja, de nem vagyok hajlandó megnézni az árát. A párásítót amúgy random elindítottam és azt a hibát követtem el, hogy az ordítva csendespihenöző, beteg gyerekekkel, egy szobában hagytam. Egy tompa koppanás következett, minek következtében a szőnyegen lévő zsiráfminta és néhány plüss halmozottan egészséges lett. Viszont, pára az még mindig annyira jött csak mint Uri Geller mentális energiái. Kiabáltam, hogy mukoggy, de még összerakni sem lehetett rendesen. Mérgemben elmentem wc-re és amire végeztem, kiléptem az ajtón... KÖD volt a lakásban. De nem az a fajta, mint az első szeptember végi kis párácska a mezőn... Két hétig, csak kiabáltunk, hogy megtaláljuk egymást, pedig mindannyian egymás mellett álltunk. Utoljára az Omega tudott ilyen showelem ködöt produkálni. Megnyugodtam gyorsan, működik a párásítónk akkor mégis, nem kell a vesémet zaciba csapni, csak hogy vegyünk egy másikat. Azóta is használjuk amúgy, csukott ablaknál. Nekünk így jó... Ha kinyitnánk az ablakot, gyanúsan a szomszédok ránkhívnák, a rendőröket, a tűzoltókat, meg a mentőket is, mert az csinál ilyen füstöt csak, ha lakástűznél, füvezve, vasalsz a szaunában. De amint eloszlik a füst, kiderül hogy a mosógépbe kakáltam, a sütőben szárítottam a hajam és a gyerekek ruhái vannak rajtam. Amúgy amióta párásítunk, nem látunk semmit, csak sós ködöt lélegzünk.

+1: egy kis kollégámnal száraz volt a levegő a rezidenciáján, a katonai szállón. Ezért párásított: vizet borított a radiátorba. Végül is működhet, csak gyanítom a hatásfok nem túl meggyőző...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás pihent töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása