Autótörések

 2021.10.24. 07:30

Hát ki ne emlékezne az első autójára? Mondjuk nálam nagy eséllyel ez az első autó az utolsó is lesz, mert a látásom kezd nem jól működni és kifejezetten zavarbaejtő, ha a szembe sávban rögtön 2 IFA rongyol feléd 70-el, pedig egy is sok lenne. Szóval még mielőtt letenném a kormányt, meg a gézpedált, ha már kiszakadtak a helyükből az IFÁ-k miatt, megemlékeznék arról. hogyan is törték gazdasági totálkárossá az autómat és mindenről ami ezután jött. Egy kevésbé borús reggel volt, éppen mentem dolgozni, amikor is a győri Ipar út felüljárójához érkeztem. Mindig betartom a szabályokat, a középső nevem is: várd meg a barmokat, te ráérsz, élni jó. Legalább is élni valószínűleg jobb lehet mint nem élni. Bár nem élettel több időt töltünk valószínűleg. Szóval észleltem hogy előttem satufékeztek, ezért berántottam magam is a kéziféket, valamint felkiáltójelben álltam a fékre. Megálltam időben, viszont a mögöttem jövő vagy 70-el érkezett és megnézte van e még hely a hátsó ülésemen. Volt. Akibe még nem mentek bele, annak jelezném, irgalmatlan nagy rántást fog érezni, utána pedig nem biztos tudni fogja merre van. Úgy éreztem ez a Mennyeknek nem túl pompázatos világa, ahol szól a metál és örök a sör. Na, ez a rész félig bejött. Győr iparnegyede nem túl cicomás és sör sem volt, ám a metál az szólt és a motor még járt. Úgy éreztem kár lenne leállítani, ha nem lángol semmi, mert újra egész biztosan nem fog elindulni. Kikászálódtam eme Tolsztoji realitásba... Mivel végig álltam a féken és minden be volt húzva és még üresbe is volt valahogy a kocsi, az előttem lévőbe nem toltak bele... Rám néz, ez kicsin múlt mi? És már ment is tovább mert eloszlott a sor előle. Ez van. sietni kell a munkába. nem baj ha a gyomromból áll ki a hajtókar. Aztán amíg a világ helyreállt, hátranéztem, láttam ki jött bele az autómba. Há, egy kollégám. Egy Opellel. Amire pislantottam ott állt egy rendőr mellettem... Baj van? Álltam ott, hogy heideggeri vagy kanti értelmezésre gondol e? Kis kollégámat kiszedték a kocsijából. Ő is élt... Hogy visszatérjek kék barátaimra, közölték, ezt oldjátok meg, megállítjuk a forgalmat amíg lejártok a hídról. Legurultunk a hídról, aztán még integethettünk nekik ahogy betartva az 50 km/h-t elhúztak mellettünk. Hiszen ugye, nem történt 10e JMF-nél nagyobb kár. A papírokat kitöltöttük, hazavittem a srácot mert az Opelje azt mondta kabbe, a Fiestának meg járt a motorja. Aznap nem mentem dolgozni. Ki tudja kitalálni, hol fizette kis kollégám a kötelezőjét? Úgy van... Astra. Akkor már a megszűnés küszöbén álló Astra. Erről a Canossajárásomról vagy inkább passiójátékomról még írok majd. Most mennem kell Metálozni...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás opel pihent idióták fiesta töprengés astra fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása