Óraátállítás

 2021.11.03. 07:30

Ha a világ legfeleslegesebb dolgait akarná az ember kilistázni, ott lenne a muslica, a szúnyog, a magyar foci és az óraátállítás. Abban biztos vagyok, hogy az első háromnak nincs értelme, mert nem eszi meg őket semmi, pedig egy ország éljenezné meg a dolgot. Állítólag, van olyan ember akinek, a báttyának a szomszédjának a keresztapjának a gazdasági felelőse, régebben hallott róla, hogy ez gazdaságos volt és azóta félnek eltörölni. Kb olyan indokok állhatnak emögött, mint amikor a panelház felújítását megvétózzák ketten, mert jó volt az úgy 30 évig. Ugyanebből az indokból húzzák maguk után a döglött Bodrit sétálni, mer 13 évig hogy szerette ezt! Ja, csak azóta a szopotnyica elvitte, mert antivaxok vagyunk, meg a fél kitya már elkopott a betonon húzástól. De legalább a korai sötétedésben ezt nem látni ugye. Készséggel elhiszem én,, hogy régen ez az állítgatás hasznos volt, de lehet eljárt felette az idő cseppet. Vagy ha már annyira órát akarunk állítani mindenáron... Legalább azzal a mérleggel tegyük, hogy a gyerekeinket ez az egész baromira nem érdekli. Amikor ősszel örülsz, higy végre egyszer fél 8-kor keltek, akkor ránézel az órádra és kiderül, hogy fél 7 van. Ez az igazságtalanság, már-már Petőfi félreértettségével vetekszik. Na de lépjünk tovább... Van egy valag elektromos berendezésünk ami átállítja saját magát, pl telefon, számítógép. DE! Hála égnek ezt a szívességet a fali óra nem teszi meg, az elektromos sütő és a kis óra sem. Tehát... Miután zokogva felébredünk, hogy még csak fél 7, itt árulás történt, kibotaladozunk kávét csinálni. Ránéztem a sütőre... Na, ezzel nekem kell megküzdenem! Ez az igazi Terminator 3. a sütő lázadása. 3 gomb van rajta. +; -; és egy óra jelzésű. Én megnyomtam az óra gombot, majd a másik kettővel szándékoztam pontosan beállítani az időt. Aztán megjelent egy nyíl. Ezt nem tudtam hová tenni, elfogadtam... Nyomtam mégegyet és már két nyíl volt egymás mellett. Próbáltam a másik két gombot is, de nem történt semmi azon kívül, hogy a két nyíl a kijelzőn maradt, de mintha oda ragasztották volna. Jeleztem feleségemnek, hogy kettétört nyíl van, kérem a tüzérségi tüzet a saját állásaimra. Jött, ránézett... Hagyjad inkább, holnap megcsinálom. Kajakra vártam a csodát, hogy jöjjenek a vajákos indiánok körbeugrálni tudatmódosító gyógynövényekkel a cuccot. Nem jöttek. Mi is elmentünk otthonról... Aztán ma beállította. Lehet inkább pályát kéne váltanom és Braco a gyógyítva néző babérjaira törni...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség poén feladvány kérdés pihent óraátállítás töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Gyerekek Sütő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása