Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hild József

 2021.12.17. 07:30

Joggal lehet kérdezni, hogy hol szedtem magamra ezt a rettentően sokrétű műveltséget, a tudást amit hordozok, a szórakoztató jellememet, a csodás lényem hol fejlődött ki? Hát a győri Hild József Építőipari Szakközép Iskolában! - Biztosan nem. Nem akartam odajárni, tudtuk milyen hírneve van az iskolának a városban. Na, nem egy gladiátorképző, de viszonylag kevés Arisztotelész vagy Galilei került ki onnan. Most nem tudom, hogy áll a dolog, de akkor kifejezetten nem az elit iskolája volt. Elvileg az ment oda, aki később építész vagy építő mérnök akart lenni, gyakorlatilag többen voltunk, akiket csak oda vettek fel. Lány iskolába jelentkeztem én is, hogy ott kevés a fiú alapon, majd jól becsajozás lesz. Hát lehet, hogy lett, csak nem nekem. Konkréten nálunk volt a legtöbb lány az osztályban (4) és erre voltunk 30-an fiúk. Hát igen, ez vagy egy nagyon csúnya gang-banghez, vagy egy mégcsúnyább virslipartihoz vezethetett volna, amíg a lányok pattogatott kukoricát esznek. És ezen a ponton a tanárok még nem kerültek szóba... Hisz szépreményű fiatal, tehetséges mérnökök... helyett öreg, megkeseredett alkoholisták és idegbetegek, valamint a város minden iskolájából száműzött emberek oktattak. Nem fogom szépíteni... neveket most sem írok, mert ekkora úr vagyok. Az ő óráik egy jó része arról szólt, hogy megmutassák, ők a tanárok és mi nem vagyunk, hogy is mondjam... elég okosak az ő szintjükhöz. Pl.: egyik elkezdett egy példát írni a táblára, mindenki látta, hogy rossz... de legalább elment az óra vele, hogy ír a táblára és nagyon bebizonyítja, annyi eszünk sincs összesen, hogy kifújjuk az orrunkat amíg meghatódunk a zsenialitásán. Jött a csengő, majd közölte ez a házi feladat és kiment. Síri csend volt, amiben megkönnyebbülés volt, hogy az egyik csávó fingott egyet. De, semmi baj, mert jött a másik alkoholista, persze nem szomjasan, csálé parókában, ami úgy állt rajta, mintha a kutya tökére kenderkócot húztak volna. Mindenkit feleltetek! Ma, csak egy óránk van tanárnő... Nem baj, akkor is. Mindenki mond egy mondatot a múltkori anyagból, hogy lássam tudja. Kinyitottuk a könyvet és egyesével a mondatokat memorizálva vártuk a sorunkat. 34 db ötöst adott, majd elégedetten kiment az óra végén. Volt akinél lehetett jegyet venni... Ha elmentél vele kirándulni kaptál egy ötöst. Ne, gondolja senki, hogy én a jelest akartam megvenni, elég lett volna a kettes. Neki a jelmondata dugsz vagy buksz volt. Inkább buktam a tanárnőnél és szaporán jártam kirándulni... Elvégre az egy legitim osztályozási mód, hogy egy 10 cm-es Magyarország vaktérképen mutass meg mindent. Ahány mm eltérés van, annyi jegy minusz. Kezdjük is Episztopobomalyfalvával ami annyi segítek, a Kelet-nyugati határnál van és ott csinálják a rendkívül fontos szűzlányköpetes kávépótló pálinkát. Nem megy? Ehh, de kár... akkor adok egy követ és mondd meg mi az! Tanárnő, ezt tudom... néztem a plafont, gondolkodtam, hogy ez mi a faszom lehet és hát nem krinolintufa, akkor bazalt. Nem jó, sajnos ez még egy egyes! Ritka, hogy valakinek hármat is tudok adni egy órán! Amíg ennek az új rekordnak örültünk mindannyian, esetleg be lehetett volna írni a dolgazataimért kapott jegyeket, amik nem elégtelenek voltak. De hát, nem vagyok tanár, főleg nem földrajzból ugye... nem értek én ehhez. Sem.

Címkék: vélemény ajánló beteg szex beszámoló hülyeség feladvány dolgozat perverz tanár kérdés felvilágosítás pihent középiskola idióták földrajz töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél hildjózsefépítőipari

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása