Mindenki Gáspár Laci

 2021.12.18. 07:10

Gonba. Enber. Zöldhajú lány. Foglalkozni kell ezzel a problémával, amit Gáspár Laci okozott azzal, hogy egy emos lányként énekelt a Gyöngyhajú lányról. Nem akarom megvédeni, mert bennem a munkássága nem kelt pozitív visszacsengésű kiáltást, csak azt kérem, legyünk őszinték! Derítsük ki, miért bántotta ez meg annyira a magyar néplelket, hogy egyként kezdjenek kegyeletsértést és hasonlókat kiabálni. Háhh, mint megszoktuk nekem is van véleményem a dologról és mivel az agyhugykő, de facto az enyém, ezért ki fogom fejteni. Kezdjük az elején... ugye mindenki emlékszik a Gaudeamus igiturra? Mérethelytelen, ronda öltönyök, bennszakadt sóhajok, hogy a Krisztibe a Béla karol bele, pedig mi is úgy belekarolnánk, mint az évfolyam megközelítőleg fele, közös éneklés, ami nem végződik Sátánista misében. Na megvan? Szerintem mindenkivel kiabáltak annó, hogy tanuld már meg a szövegét és ne egy gyászinduló legyen, amihez már csak a Homorút kakálnak... helyett a Szomorú vasárnap fogható! Nem a siskolánkat hagyjuk itt, hanem a kedves iskolánkat, ne halandzsázz, rendesen énekelj... Használt, elértek vele valamit? Nem. Pedig talán többen ismerik mint a Gyöngyhajút, vagy a White dove-ot (Scorpions változat). De ha már itt tartunk, szögezzünk keresztre minden kisiskolást aki a Himnuszt vagy Szózatot tévesztve mondja fel, vagy hamisan énekli? Engem sem szegeztek fel amikor Radnótitól nem tanultam meg annyira prímán az egyik Eclogát. Sem. Csak kitereltek a tarlóra kukoricán térdelni, verték a hátam az Ószövetséggel, meg elvittek kapálni, meg sorkatonának Markotabödögére. 3 évre. És egy fiókban kellett aludnom. És hát nézzük a másik oldalát is a dolognak szokás szerint. Nem mondom, hogy az elmúlt 10 évben egy ilyen műsort kielemeztem volna kockáról kockára, mert hát inkább mennék végig seggen ugrálva egy kaktuszültetvényen ahova még üvegszilánkokat is szórtak ki... Tudom az üveg nem bomlik le hamar, a lényeg itt a fájdalmon van... Mielőtt adásba megy egy ilyen műsor... Csak vannak valami próbaszerű jelenségek, nem? Mondjuk ha olyanok azok a próbák mint a zenekaros időszakomban, akkor megértem. De mi egy embert felragasztottunk szigszalaggal az ajtóra és ettől zavarodott meg... Meg attól, hogy potom 3 órát töltött el ott, amíg fényképezkedtünk vele. Gondolom itt ilyen nem volt. Szóval, vagy alapból rosszul tudta a szöveget, mert nem készült fel... Megint csak azt tudom mondani, én is álltam így színpadra, nem készültem, rontottam a szöveget amit én írtam, de ha nem rontom se érti a többség mert: olyan ittasak, hogy nem tudják merre járnak épp, meg hát hörögve van előadva... Mondták is, hogy ilyen hullagyalázó zene ez, de bóknak vettem. 

Konklúzió: fel kell készülni egy-egy előadásra, vagy érthetetlenül hörögni kell. Mondjuk a Gyöngyhajú lány keserves lenne úgy előadva. A műbalhé amit csinálnak köré... KIBASZOTTUL GÁZ.

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány perverz kérdés idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Gáspárlaci Gyöngyhajúlány Zöldhajúlány

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása