Karácsonyi rendrakás

 2021.12.21. 08:00

Nemrégiben meséltem róla, hogy elkezdtem a lakásnak az eddig ritkán elért részeit feltárni, mint a speiz, a fehér szekrény, az asztalfiók meg ilyesmik. Már a ház tervrajza sem fehér folttal jelöli ezeket a részeket, mert még a Földhivatalba is bementem kiszínezni. Gondoltam, ha már egyszer jön a Karácsony úgy is, miért ne rakhatnánk rendet mindenhol? Gyerekek, ugye segítetek? Hát persze! Azóta nem láttuk a gyerekeinket, ha esetleg valaki látja őket... A sellős rajzot kiszíneztem, az adventi kalendáriumot lefoglaltuk és a szobájukból Warhammer festő/játékműhely lesz. Adókedvezmény meg a családi pótlék csak jár még így is... A rendrakást globális interház pakolással kezdtük. Nem vittem be sok játékot a gyerekszobába, de egy tolólapos kamaz, szerintem elakadt volna benne. Amúgy nem értem ezt a karácsonyi rakjunk minél nagyobb rendet mizériát... Jön valaki ellenőrizni? A falu véneiből bizottság alakul ami nem az areios pagos és lepontozza a házat a nappaliban oszló báránytetem és a szakállas feketepenész miatt, ami plüssöket eszik. De, nem eleget... És ha ez a bizottság lepontoz, akkor nincs Karácsony. A fenyőfát is vissza kell vinni az erdőbe, nem a kereskedőhöz, mert ő koszoséktól nem vesz vissza semmit, hanem az erdőbe. Aztán jön az ablakteszt... Egész évben nem számít, ha a napsugár nem jut be a porrétegtől, meg a gyerekek nyálától... amit lehet természetes védőrétegként kezelni. Van a hülye aki ezért fizet... Pedig elég ha a szomszédok közül valaki grillezik, te meg odaállítod szépen a gyerekeket az ablakhoz. Nyelv ablaktörlők beindulnak, nyál nedvesítéssel és derék magasságban nincs probléma. Amikor idáig eljutunk a gondolatmenetben, akkor jövünk rá arra, mi lenne, ha nem engednénk be senkit? Mert végül is... Ez a mi házunk. A háziúr meg én vagyok. Kihúzzuk a kivilágítás dugóját, elmutogatjuk a Csendes éjt, aztán megyünk aludni! A gyerekek elől meg, ha előkerülnek, eltitkoljuk ezt az ajándékozós dolgot! Ehh, felsőbb utasítás jött, megyek port törölni és a "tavaly neked adtam a Magyar Hajózási Részvénytársaságot"-ra (last Christmas I gave you mahart) és az oll áj want for Krisztmasz iz lyú-ra...

Címkék: vélemény beszámoló hülyeség kérdés pihent töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Karácsony Takarítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása