Szóval a gerinctorna

 2022.01.18. 07:30

Már felvázoltam párszor, hogy a sport és én, nem vagyunk egy halhatatlan páros, nincs naplementébe ellovagolás karöltve a futással meg a kockás hassal. Mondanám, hogy máshogy vagyok hatékony, mert búvárruhában bendzsózva, héliumos lufikkal a kezemben is megtanulok bármilyen nyelvet, de a bal kezemből már elszállnak a lufik. Legalább a búvárruha még mindig veszettül jól áll. Néha felveszek egyet, rávetek a seggemre és kiabálok magammal, hogy ez az te férfiállat! Még a bajszomat is pödröm hozzá. Egészen bevadultam magamtól... Úgy gondoltam a fájdalmaim enyhítésére keresek valami kímélő mozgásmódot és ekkor jött szembe egy hirdetés, online gerinctorna. Na, ez kell nekem! Gondoltam, hogy ebben ki tudok teljesedni. Nem azt mondom, hogy a gerinctorna Gordon Ramsyje vagyok, de a Fásy Ádámja egészen biztosan. 7 sorstársammal csináljuk együtt a tornát a zoom programon keresztül. Bele is vágtunk hát, szőnyegen ülve, próbálva kiegyenesdni. A csípő és a váll legyen egymás felett. Ez volt az egyetlen vezényszó amit kaptunk. Próbáltam kihúzni magam és nem ülve felborulni a szédüléstől. Előtte elhatároztam, ha ilyen lesz, akkor rávágom, hogy ittam. Nem mondom, hogy 7 ember integetett egymásnak pár perc elteltével, hogy ittam, én is, én még most is! - aztán rájöttünk, ez itt nem kell, mindenkinek ugyanaz a baja. Speciel, azt a felest azért még megittam... A következő gyakorlat négykézláb ért. Bal kéz előrenyújtva, jobb láb hátra, majd orral megnéztem puha e a jógamatrac. Nem annyira. Lelkesedésem egyáltalán nem elveszítve, már 5 ilyen szeánszon vagyok túl. Az elsőlések nyomaira azt mondom mindenkinek, hogy Mogadishuban szereztem, amikor egy összedőlő házból mentettem ki egy család Tupperware edénykészletét. Lapozzunk. Legutóbbi alkalommal, mindenki itthon volt a torna alatt, úgyhogy feleségem minden törekvése ellenére, belógott egy-egy gyermekarc a képbe. Meg hallatszott a pankrációjuk zaja is, amit páran furcsálva hallgattak. Aztán elfutott egyikőjük wc-re, de cserébe az ajtót nem csukta be. 7 vadidegen hallgatta végig ahogy a gyerekem pisil, majd kijelenti, hogy akkor kakil. Aztán amikor végzett, hidegvérrel kijelenti: nem viszi le a víz. Valóban, nem egy megoldhatatlan probléma... Ránéztem a kijelzőre, 7 jokerarc nézett vissza, majd hogy mentsem a helyzetet, rávágtam: nem gáz, velem is előfordult már.

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél Online Gerinctorna

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása