Diéta és sport

 2022.01.31. 07:30

Kapja be mindenki, de főleg a Bill Gates. Nem érdekel, hogy ő irányít, mindenesetre elég szarul csinálja, mert átlag 30 perc alatt nyílik meg egy böngészőablak. Biztos olvassa Amiket eddig írtam, ezzel terhelve túl a hálózatot. Rossz Bill. Rossz. Szóval a lényeg a kis intermezzó után, hogy új életet kezdtünk. Nem, maradtunk itthon, mi ilyen kis minimál önmegvalósítók vagyunk. Nekiálltunk diétázni és sportolni méginkább. A sclerozis eléggé gátat szab ennek a tevékenységemnek, lévén minden pillanat fáj. Még a két pillanat közötti hely is, ahol a Dr. Strange lakik. Nem akartuk az új évhez kezdeni mert, angol tudósok azt mondták akkor ne és hát nekik többnyire igazuk van. Még akkor is amikor a kutatásaik ilyen a tehénnek négy lába van, mégsem asztal jellegűek. Mert végül is igaz. Lehet asztalnak használni, de valszeg egy akkorát fog alád rúgni, hogy ketten kakáltok magatok alá. Egészen addig a pontig amíg meg nem un és fejbe nem rúg. Mert onnantól kezdve ő kakál, te meg fekszel benne. És most, hogy a szarról beszéltem eleget, jöjjön a diéta. Bravúros átkötés. Mindjárt kezdem is, de még veregetem a vállam picit. Szóval feleségemmel, együtt nekiálltunk. Mondhatnám, hogy az egészségem maradékának érdekében teszem, de igazából, én akarok jobban a strandon kinézni. Kezdetben attól féltem, hogy majd ilyen zsírszegény fonnyadt biciklikerék belsők lesznek párolva, de csalatkoznom kellett. Az csak a desszert. Zöldségből sincs korlátlan mennyiségben benne mindenféle. De, valamelyik nap kiderült, hogy az aznapi ebédhez csicsóka kell. Mivel falusiak vagyunk, mindketten úgy tettünk mintha tudnánk mi az, de feleségem cseles volt és megkérdezte tudom e. Hát már hogyne tudnám mi az a csicsóka, olyan izé, amit úgy meg kell csinálni, bab. Nem. Férfitársaim! A csicsóka úgy néz ki mint a gyömbér, ízre meg mint a krumpli. Meggyőző mi? És sehol nem lehet kapni, te meg egyél azt ebédre főzeléknek. Idős emberek fenyegető aurával biztos rávágnák, hogy há sorkatonaként kapálták a csicsókát, csak akkor még fán termett. 2 a faszt, 3 évig kapálták, mert addig voltak sorkatonák és nem volt idejük elhízni. Még ha valami quinoa mag lett volna, arról sem tudom hogy néz ki, vagy mi az, de cserébe a boltban lehet kapni. Mondjuk jópárszor volt hogy visszarendelték, mert rákot okoz. Szóval aznap nem ettünk csicsóka főzeléket, meg azóta sem. Ha nem lehet kapni egyszerűen sehol, akkor mi nem... Meg vagyok sértve, nem kell. Aztán ebéd után nekiálltam tornázni. Előástam a gumiszalagomat, a sárgát, hogy majd kezdőként ezzel megmutatom ki a jampi. Hát első lépésnek, ahogy leemeltem róla a lábam, szájonvágott. Jó ez az edzés. Tiszta közelharc. Aztán nekiálltam macebellt suhogtatni. Annyira elbambultam közben, hogy sikerült egyszerre, combon és seggencsapni magamat, de úgy izomból. Ez annyira jól esett, mint a szájonvágás a gumiszalaggal. Itt kicsit leültem zokogni, aztán a macebell nyele még dőlés közben fejen is vágott. Nagy ára van annak ha valaki egészséges akar lenni...

Címkék: vélemény ajánló beteg edzés beszámoló hülyeség feladvány diéta kérdés felvilágosítás pihent idióták strand töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél macebell

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása