Ez a nap

 2022.02.14. 11:30

Ez a nap érdekes volt. Már így ebéd előtt csak múltidőben vagyok hajlandó nyilatkozni tóla. És nem azért, mert sértve érzem magam, hanem mert el kell engedni, ami nem okés teljes mértékben. A reggeli ovibamenő én magam vagyok, a 2022-es Zámolyi paktum 3. cikkej a; pontjának 7. sora alapján. Továbbá ez kimondja a reggeli kakaók és teák készítésének és szervírozásának módját is. -> Engem csak anya öltöztet! Anya adja a kabátomaaaaaaaat. De rajtam nem fog ki egy 3 éves azon próbálkozása, hogy egyezményt sértsen! Amíg balra nézett, jobbról kapta a kabátot. Cselesebb vagyok, mint egy átlagos róka. Föleg, hogy azt 300 méterről egy bénább vadász, kiszedi távcsővel. Gyermekem kettőt pislantott és már az autóban ült. Amintegtudja, hogy hallgatunk metált, megáll a szájhabzás, az üvöltés, meg minden probléma. Az oviba már úgy értünk oda, hogy a gyerek hörög és megszégyenít minden blackmetal dobost. Még az ovónénire vigyorogtam, hogy akkor szép napot, a gyerek meg remélem nem rajzolja le amit dalszövegben hallott... Aztán loholtam is tovább az Unicredithez. Autóval szaladtam igen... Felkaptam a küszöbnél, mint Frédi a Flintstonesban. Meg is érkeztem problémamamentesen. Elvégre nem nekem probléma, hogyha a zebrán 84-el megyek át, csukott szemmel sikítva. Kértem is sorszámot, ami a 307. lett. Na mondom ezazzz, már a 279. van soron, simán menni fog ez. Szaladt az idő, mint egy átlag verstanulással egybekötött közgazdaságtan órán, ahol valamiért meztelenül ülsz, csak baseballsapi van rajtad. De, fordítva, mert úgy rosszfiúsabb. Sorra kerültem. Addigra már a pókok gubót szőttek körém, a legyek beköptek. Aztán a hölgy a pultban közölte:

"Ön prémium ügyfél, az emeleten segítenek önnek. Viszlát!"

Hát felmentem én arra az emeletre lifttel. Ott már csak 10 percet vártam. A várakozás mennyiségéből éreztem, higy valami hiper szuper ügyfél lehetek. Még cdak meg se kínáltak... Há megyek vissza az OTP-hez! Ja, nem ide. Hamar elintéztem amit akartam, úgyhogy gondoltam megnézem én magamnak ezt a sétálóutcát, évek óta nem láttam. És hát most sem, mert ott emberek voltak. Sokan. Hétfő reggel. Inkább elengedtem, jó nekem otthon is, ott is tudok nézegetni a kertben. Tudom, mert lemértem! 42 lépés hosszú és 23 széles. 

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás pihent töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél Unicredit

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása