Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az új út

 2022.03.15. 10:22

Kemény volt a hiányom, mi? Hű még én is tökre megkeményedtem ahogy elkezdtem írni. A gyerekek lebetegedtek és nem tudunk belőle kikecmeregni. Nem a gyerekekből, a betegségből. Amire elmúlik a 72 fokos láz és megkönnyebbülten dőlünk hanyatt, beindul a hányás. Azt ugyan nem tudom, hogy a Mancs őrjárat miatt e, vagy egy újabb vírus. Úgyhogy veszettül kapcsolgattam a tv-t ki be hogy kiderüljön, de csak beindult tőle az epilepsziánk. Fetrengünk a földön mindannyian, a gyerekek a betegségtől, feleségem társasozni feküdt le, a kicsi még nem tud állni, én meg szimplán csak nem tudok felállni a sclerozistól. Aki távolról nézi, azthihetné, higy terrorista banzáj van nálunk és mindenkit a földre szegeztek. Eddig nem fajult a helyzet, bár a terrorizmus többsíkú a környéken. Egy hete nekiálltak aszfaltozni. Igény az vokt rá, nem is kevés, a környék autói úgy sóhajtottak fel, mint Jabba amikor megnézhette Leiahercegnő ######### (redacted). Ugye nem gondoljuk, hogy nem nézte meg minden egyes p####### (redacted)? Az egész úgy kezdődött, hogy random munkagépek jelentek meg a környéken. Árkokat ástak, teljesen random módon. Aki észrevette, kirohant a ház elé és aztmondta, hogy ide ne, annak nem ástak árkot. Így megy ez, mint a nyuszika amikor lehúzatta magát a medve halállistájáról. Amire a környék kettőt pislantott, már ott volt az aszfaltcsík. Amikor csinálták, odamentem megnézni, mert érdekes. Az aszfalthúzó gép mögött, már ott villogtatott a kisvállalkozó, hogy húzóggyá le a szaroddaaa báttya. Nem is sejtettem, hogy ebben az országban ilyen modern megoldásokkal dolgoznak, hogy rögtön rá lehessen menni az útra... Ez volt délben kb, nagyjából 1500-ra nyomvájús volt az út. Mert a lrzárás ugye, az nem vonatkozik mindenkire, mer te Marzsi! A Ignic pont oan piros minda Strabag lezárásán a piros csík! Úgyhogy gondolta, elbújtatja a kocsit a piros csík, ha nem ragad be,, átmegy a friss aszfalton. Ha meg beragad, majd idepöfög egy ukrán traktor aztán elhúzza. Képzelem az oroszok arcát amikor a piros Ignis megjelenik a fronton... Szóval, én hálás vagyok az útért mindenképpen, de itt jön a DE. Keskeny. Vagy egy orosz tank fér el rajta egyedül és akkor gyalog sem kell megkerülni, mert két oldalt árok van, vagy 2 kispolszki, amiből egy darab sincs a környéken. Bár azok között még egy babakocsit is át lehetne tolbi piriettben. 

Tegnap végigsétáltunk a gyerekekkel az út mellett és hát tele volt az árok szórva szeszes üvegekkel. Nem mondom, hogy a Strabagosok voltak, hiszen részegen nem lehet azokat a nagy gépeket vezetni, azt sem mondom, hogy az a szaki alkesz lett volna aki ek kis híján dobtunk a gyerekekkel heringet, mert rozmárnak néztük... Biztos az ott lakók voltak és galád módon így akarják befeketíteni a munkásokat. Amúgy, onnan tudtam, hogy munkaszüneti nap van, hogy kiképzem az ajtón és a szél nem hozta a közeli toitoi-ból azt a reggeli köhögős Royal vodkás hígfosás szagot... Pedig minden ittlakó fejében megfordul, hogy ú de aláfeküdnék amikor kinyomja a szemét... Na, iszok egy kis vodkát, aztán megyek a toitoihoz.

Címkék: vélemény ajánló beteg szex beszámoló hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Aszfalt Győrzámoly Toitoi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása