Üzemanyag stop

 2022.03.16. 08:30

Na igen, mostanában, ahogy elérték az országot a baljós árnyak, eljutott hozzánk egy az emberálfozatokkal járó harcoknál is kegyetlenebb dolog. Ugye a benya meg a dízel az nem a fán terem, de legalábbis kicsiny hazánkban semmiféleképpen... Pedig ültettem olajfát, hogy majd finomítom magamnak... Szóval ott tartottunk, hogy valami úton módon elterjedt, te bástya, há most mennyé tankolni, mert soha többé nem fogsz amíg világ a világ és még 3 nap! Nem számít, hogy faszság, mi sokan vagyunk okosak és ha sokan vagyunk okosak egyszerre egy helyen... Akkor akár még a maghasítás is megy náthásan is, a makraméról és az oktatási reformokról nem is beszélve. A lényeg, hogy nem vagyunk okosak ha sokan vagyunk okosak egyszerre egy helyen. Ezért szeretném javallani, hogy vagy engem, vagy a többséget küldjük már el a Szíriuszra az őshazát megtalálni. Akkor nem lesz ilyen, amikyet utoljára gyerekként láttam, hogy 3-4 km-es sor áll a benzinkútnál. Bakker, tegnapelőtt jártam a kúton, mert nekünk speciel tényleg fogyóban az üzemanyag, nem fürdeni akarunk benne, vagy a tavaly tavaszi só-liszt-wc papír-élesztő szoborhoz csinálunk belőle tavat... Odaálltam, félig álmosan és kapaszkodjon mindenki, teletankoltam a kocsit. Az olcsóbb benzinből. Mert volt. Fejvakarva néztem jobbra, hogy mi a tököm volt ez a pánik idáig, ahol egy fiatalember, egy metálosan pirosan csillogó új autó csomagtartójába tankolt. Lehet nem kellett volna annyi langyos denszeszt innom kumisszal, meg szárított porított taknyot tolni rá... Megnéztem jobban... A csomagtartó tele volt kannákkal. 100 litertlehet tankolni, gondolom a kút annyinál letilt. 99.7 liternél angyali mosollyal befekezte a tankolást az arc. Egyszerűbb lett volna, ha odahúz egy fürdőkádat maga után... A zuhanyfejjel lehet benne habosítani a benzint legalább. Bementem fizetni, ránéztem a kutasra... Látásból tudom ki az, egy fiatalabb arc. Na, most 70-nek nézett ki és alkoholistának aki a szívgyógyszerre, acetont szív. Udvariasságból megkérdeztem, bírjátok még a sok hülyét? Üveges csirkeszemmel nézett vissza. Fizettem, majd jeleztem hogy itt jön a következő és hazajöttem. 

Aztán este bejelentették, hogy nincs ok pánikra. Azóta már én is rettegek... Mindig akkor a legrosszabb amikor nincs ok pánikra. Olyankor minimum megazállnak monket a testtolvaj nindzsák a Flambusz 9-ről, ahol mindenkinek 3 mellbimbója van...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok bulvárkomment agyhugykő bazsi mesél Benzinkút Tankolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása