Pünkösdi világvége

 2022.06.09. 08:55

Baz+ maja naptár! Ha a Tankcsapdának belefér a baz+, akkor nekem is ilyen lakossági szinten bele kell szuszakolnom... Itt a Pünkösd, itt van újra, szép mint mindig én nekem... Nem, nem szép, zenei alá-bejáccás ájjjjjj! Konkrétan ez a világ végét hozza el némelyek fejében, mert mi nincs a pünkösdi hosszú hétvégén? Ceksz! Nem, de szép próbálkozás... Másvalaki? Segítek, Csovi Csovi Csaszper, meg bolt. És mivel nem lesz bolt, ezért az ország egyszeri Marzsijai, meg Kámánjai nekivágnak a Tescohoz, a Sparhoz vezető utaknak. Amivel igazából nincsen gond, csak azzal, hogy nekem is ekkor kell arra járnom. Az egy dolog, hogy nem ismerik vagy zárójelbe teszik a kreszt, a pénztárhoz is Ignissel állnak, még mellém is odálltak a forgalom elől elzárt területre, hogy előbb kanyarodhassanak. Elvégre, ki tudja meddig van farhát... Bementem a boltba, ekkor írt rám egy kedves barátom, hogy most fogja meggyilkolni az összes boltban lévő embert, mert a bevásárlókocsit lebasszák a sor közepére, ők meg társas és versenytáncolnak a maradék helyen. Ha fél miliméterre állsz meg a polctól, hogy levegyél egyet az utolsó 3 paradicsomszószból, hirtelen megjelenik előtted egy fej és levesz 4 paradicsomszószt, majd beszól, higy másnak is hagyjon ám fiatalember! Menjen termesszen magának paradicsomot, mert amikor én fiatal voltam sorkatonaként szülés közben is kapáltam! 3 évig! Ez, speciel látszik is csókolom... Teket akartam venni amikor ilyen fura csoportosulást vettem észre a tejespultnál. 3-4 idősebb honfitársunk állt ott és mantrázta, hogy de drága a tej én biztos nem veszek! Amúgy igazuk van, teszem hozzá, de eszükbe nem jutott volna arrébb menni, vagy nemtudom... Megidézni a Sátánt... Amire odafértem, már mögöttem is egy dörmögő sor állt. Tűntetőleg kivettem négy tejet, másfél méterről bevágtam a kocsimba és a fejemet fogva elindultam a húspult felé. Majd amikor megláttam, hogy ott is ez megy, vettem inkább dobozos húst. De már ott is bevásárlókocsis táncóra zajlott. Vettem tofut inkább, arról nem tudják mi az, ott nem volt sor. Szóval 2 kg tofu ha érdekel valakit, szóljon nyugodtan. Itt adtam fel végleg és mentem a pénztárhoz. Annyira szeretném ha csak robotpénztárak lennének! Oda nem állnak be fura módon táncbajnokok... Megoldás: robotizáljuk a pénztárosokat. Nem néznek fényképeket, nem kérnek smart kártyát, nem beszélgetnek, csak csipognak. A lényeg, hogy felkészültem a világvégére. Nehéz volt, de megvettem minden tejet, lisztet, olajat, farhátat, odaálltam nyitott csomagtartóval a pénztárhoz, higy egyből a csomagtérbe dobáljon mindent a villámkezű dolgozó, aki a vattát épp olyan könnyedséggel dobja, mint a Ming kora beli vázát... Hazaérve megnyugodtam, keddig nincsen bót.

Kezeket fel, ki tudja mire emlékezünk Pünkösdkor? Igen, Jézus, Menny... Miért tart két napig? Mert felfelé sokáig tart az út...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Bolt Pünkösd

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása