Szent Antal kicsiben

 2022.06.11. 08:51

Egy szent ember vagyok és nem azért mert kisfiúkkal... misézek, hanem mert itthon, én vagyok a Szent Antal. Szent nagybetűvel, mert ez a neve. Na de! Mivel egy nagyobbacska család vagyunk, akik amúgy is szeretnek rendet rakni (főleg a gyerekek), ezért minden hipp hopp előkerül a házban. Ez az egyik olyan kérdés amivel ki lehet kergetni a világból, az olajos halas kelbimbó mellett, ez a "hol van?". Nyilván ha tudnám meglenne. Történet vége is lehetne, én nem tudom hol van, a gyerekek nem tudják hol van és a feleségem sem tudja hol van az aktuális valami, úgyhogy gyanítom ez vagy alapból nem is létezhetett, vagy valaki nem kereste alaposan. Erről mindig eszembe jut, egyik kedves barátom, akire annyit mertünk bízni, hogy mi szerelünk majd, te meg hozd ide a gázolajat nekünk. Ő pedig elindult a hangárban kiabálva: "gázolaj, olaj gáz, merre vagy?" felkiáltásokkal, majd az első 5 méter után megvonta a vállát és feladta ezt a kemény keresőmunkát. Ha David Attenborough így csinálta volna, sokkal kevesebb tudásunk lenne a világról. Pl nem lennénk azzal tisztában, hogy a jegesmedvék balkezesek. Mindannyian. Tehát jobbkezes ollóval nem tudnak vágni. Cáfolj rám nagyokos... 
Szóval a gyerekek is így keresnek nagyjából bármit a lakásban. "Apa! nincs meg a plüss slambucmintás kék trüttylim!" Mégsem kérdezhetem meg, hogy kedves gyermekem, az meg mi a rohadás egyáltalában? - hanem jön a szokásos, a szobádban nézted? Néztem... Az ágyban is? Igen... Várj csak... Azaz ott a lábad mellett? Melyik lábam? Bal. Melyik a bal? 
...
Ki tudja miért, de őszülök. Napjában ezt 5x végigjátszuk, úgyhogy úgy érzem magam mintha én lennék a győrzámolyi szent Antal, aki az elveszett dolgok megtalálója, mellékállásban meg Brazília védőszentje. Ez utóbbit nem annyira biztos, hogy teljes mellbedobással végzi... Aztán jön a következő keresnivaló ami csillámlás, füst és hanghatás nélkül felszívódott 91 m2-en, de úgy szívódott fel, hogy fél perc alatt előkerül, ha én keresem személyesen. Mert senki más szemei nem vehetik észre. Jobb vagyok mint Lassie és nem azért mert nem kerülök a sintértelepre... Jobb vagyok mint Stirlitz! Mint mint mint Jakafrity Károly kutató! ÉN VAGYOK A GYŐRZÁMOLYI GOOGLE!!! Látom azt is, hogy éppen mit csinálsz... ne túrd az orrod!

Címkék: kereső vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség feladvány kérdés felvilágosítás pihent töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél szent Antal győrzámolyi gugli

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása