A játszótéren

 2022.09.03. 09:29

Hát ki ne kedvelne gyermekeivel a játszótérre menni, délutáni időtöltésként? Pl a felelős szülők. Ugyanmár nem azt mondom, hogy minden játszótér a Sátán kreálmánya, sőt... Tulajdonképpen az sem zavar ha az, végülis a lángoló pentagram mászóka, a szöges csúszda és a parázzsal telt homokozó, kinek ne jönne be? Hát, gondolom ugyanannak, aki nem szereti azt nézni, hogy a homokra frissen lerakott gyereke egy eldobott kevert körtés üveg maradékával a szájában fekszik a homokozólapátok csonkjai között. Huhh verjek a számra, hogy mondhatok ilyesmit... Megint az alkoholistákat akarom bántani, pedig jóravaló mindegyik! Az is biztos egy remek ember, aki még amikor Győrben laktunk beleszart a lakótelepi homokozóba. Ja, hogy biztos valami kóbormacska volt! Nem baszki, mert ott alszik a padon. És ne rúgd ke a veséjét, mert hát honnan tudod, hogy ő volt? Nem vagy te CSI... És valóban nem. Én az vagyok aki kiköltözött falura (felhívták a figyelmünket, hogy nem előváros hanem falu!!! Das ist Krieg Marzsikám!!!), és elvitte a gyerekeket a játszira, mert már falun is van ilyen úri huncutság! Nem kell már a tarlón sétálni meztéláb, meg nem a tehén melegít, de azért aki a városból jött azért utáljuk. Csak az nem világos, hogy akkor most nekem is utálnom kell az utánam kiköltözőket? Megint belelovalltam magam, szóval játszótér. Szabadjára engedtem a gyerekeket (még a nyár elején lehetett ez), a legkisebbet le akartam rakni a homokozóba, aztán jobban megnéztem mi van ott. Saroktól sarokig végig lehetett volna a száját rakni csikkekkel. A két nagyobb meg eltűnt a bokorban Vietnámosat játszani. Néha hallottam még a kiabálásaikat, ami előhozta belőlem is a PTSD-t. Már el is kezdtem volna napal ot szóratni a homokozóra meg bemondtam a telefonomba, hogy kettétört nyíl! Erre a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat ügyeletese biztos nagyot nézett és elkezdte a híreket nézegetni, mi lehet itt nálunk. Miközben a számból kilógó szivarcsonk és napszemüveg alól üvöltöttem, hogy "JóreggeltVietnaaaaaaaam", a gyerekek előjöttek a bozótból, hogy itt szemét van. Összeszedtük, lelkesen segítettek. Aztán átmentünk a mászókához és hát ott is szemét volt, amit összeszedtünk. Aztán összeszedtük a homokozóból is és realizáltam, hogy mi ide biza szemetet szedni jöttünk. De, nem kell emiatt aggódni, mert 3 nappal később ugyanúgy nézett ki, mintha a Kukamanó tornádóba keveredett volna. De legalább nem kulázott oda senki...

Címkék: vélemény ajánló játék beteg beszámoló hülyeség feladvány perverz felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Játszótér

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása