Október 6. strikes back

 2008.10.07. 08:45

Én egy olyan mazochista elvetemült beteg állat vagyok aki szeret másokkal beszélgtni, de ha kb annyi öröm van benne mintha sajtreszelővel rejszolnék... pár precig szórakoztat de inkább fájdalmas.
Tegnap névtelen ismerősömnek (lásd október 6. A. Gy. gyásznap) kérésére viccet olvastam... A következő párbeszéd zajlott le:

- Hm találtam egyet: Miben hasonlít a tyúk, a kakas és a csirke?
- ???
- Egyiket sem vonzza a mágnes!
- Ez már nekem magas! Nem értem. Miért nem vonzza őket a mágnes?

Mert mi a jó istenért vonzaná a mágnes azokat a rohadt csibéket?! Elvan az ott a tyúkólban van a tányéromon... akárhol. Talán azért nem vonzza mert nem szürke és nem fémből van, vagy mert az egyik fele nem kék a másik meg piros... A hugyom kettéáll.
Mint mondtam szeretek beszélgetni... de ha társalgás közben sírva fakadok az lehet hoyg nem a véletlen műve lesz... Kérem a sajtreszelőt megyek rejszolni!

Címkék: beteg idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása