Este unalmamban nekiálltam az indavideon bogarászni és találtam egy igazán érdekes videót, amit úgy érzem meg kell osztani mindenkivel. Gyermekkorom egyik érdekes játéka a lépcsőmászót juttatja eszembe, vagy legalábbis nekem ez ugrott be, igaz az nem volt sokmindenre jó, de pl arra kiválló volt, hogy a fizikailag gyengébb pajtásokat kikötözzük vele. Vagy inkább olyan ez, mintha egy csápos kövér nő vonaglana a kosárpálya közepén, erre is találtam videót, de rájöttem, hogy az olyan volt, amit nem szerettem volna látni.
Na nem szaporítom a szót tovább ajánlom mindenkinek érdemes megnézni. Javaslom hozzá zenei aláfestésnek még a Gravewormot, úgy még betegebb.

Címkék: ajánló web videó poén

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.10.17. 15:04:47

Hát ez nagyon odavááág!!!
S Z U P E R ! ! ! !
süti beállítások módosítása