Rólunk írták

 2008.10.17. 11:44
"Utálom" őkeeeet!!! Egyre kevesebbet foglalkozom a saját blogommal, viszont az Agyhúgykőn 24 órából 12-őt rajta vagyok. A két szerző (suluj és bazsiahegyről) minden nap több posttal is megörvendeztetnek. Nem is akármilyenekkel. Kicsit elmebeteg, kicsit gázos, de legfőképpen a mai magyar társadalom "agyhúgykövesedését" mutatja be a Mónika show-tól a fiatalok szexuális kérdéseire választ adva. Amire büszkén jelenthetem, egyszer én is segítettem a feleletekben. Szerintem érdemes meglátogatni őket, ha ti sem a normális és éppelméjűek csapatába tartoztok. Én kihirdettem az igét. Irány a www.agyhugyko.blog.hu !! :D

Erre mit is lehetne írni??? Meghatódva és könnyes szemekkel olvastam végig, majdnem teljesen elérzékenyültem, ilyen azóta nem volt mióta Dzsimi kakasra vadászott és bakot lőtt. Nagyon szépen köszönjük...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.17. 11:47:13

Nagyon szívesen. De nem hiszem, hogy utoljára írtam rólatok :)!

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.10.19. 10:42:58

Fiorentinának köszönhetően estem be ide...És azóta sem tudok kiesni.
Jövök, amikor csak tudok (és 2 napja folyamatosan TUDOK-ééééérdekeeees.....)!!!
:DDDD
Szóval: KÖSZÖNET FIORENTINA!
És maximálisan egyetértek minden szavaddal!:)))

Fiorentina 2008.10.20. 06:46:52

Köszi :D Mondtam én. Nem szoktam hülyeségeket ajánlani :)
süti beállítások módosítása