Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexuális felvilágosítás VII.

 2008.10.17. 11:52

Leszek a szexuális tárgyad, én kielégítem a vágyad... Tessék mondani az enyémet ki elégíti ki???? NEvezetesen: ne legyen több vadbarom a földön. Köszönöm!

1. 17 évesen normális, hogy szexre vágyok?
- Fujj, dehogy is!!! Továbbra is nézd a Máunika showt.
- Nem, ennyi idősen legózzál csak (bazsiahegyrol)
- Nem abszolute nem, bűnös és erkölcstelen... (suluj)

2.Honnan tudjam, hogy egy pasi nem csak kefélni akar?
- Rossz hír: minden pasi kefélni akar.
- Én nem csak kefélni akarok, inni meg aludni is (bazsiahegyrol)
- Nem lélegzik... (suluj)

3. Miért van az, hogy ha a barátom belém élvez és felkelek vagy nem
vizszintes helyzetbe vagyok akkor kifolyik belőlem a sperma?

- Gravitáció. Csináljátok a Holdon.
- Az nem sperma, hanem az agyad. Amúgy meg 6-as fizika... (bazsiahegyrol)
- van erre megoldás szigszalaggal ragaszd be a léket.. (suluj)

4. Leborotváltam a péniszem és azóta egy kicsit fáj, de csak egy helyen.
Mit csináltam hogy fáj?

- Talán nem a péniszedet kellett volna leborotválni, csak a szőrt róla.
- Istenem... Azt csináltad rosszul hogy kitoltad magad anyádból (bazsiahegyrol)
- hogy hülyeségeket kérdezel ezért fáj (suluj)

5.Az tényleg igaz, hogy ha egy nő "bekapja" a himvesszőt akkor vastagabb
lesz az ajka?

- Igen. Nézd meg Kelemen Annát.
- Naná. És a lehetet is frissíti (bazsiahegyrol)
- Sőt ha sokat csinálja meg is gazdagodhat... (suluj)

6.Mitol lehet az h a pasim nem nedvesedik be a kukijanal?

- :DDDDDDDDDDDD Valószínű, mert nem puncikája van.... :DDD
- Az csak azért van mert náthás, akkor azis bedugul (bazsiahegyrol)
- mert esőkabátot huz rá... (suluj)

7. Kellemetlen a punci szagom, mit tegyek?
- Ne fürgyéééé leee!!!
- Mosdd meg ott alul... (bazsiahegyrol)
- sose azt nézd...fújd tele légfrissítővel (suluj)

8. Idegesitheti a pasit ha huvelygombad van s ugy fekszel le vele?

- Dehogyis... Legfeljebb ő is átadja neked a trippert.
- Igazából az idegesítene ha a rántottámra is reszelnél róla (bazsiahegyrol)
 

9. 13 éves lányomat rajtakaptam maszturbálás közben a fürdőkádban. Mit
tegyek? Egy aggódó apuka.

- Szállj be mellé.....
- Baszki minek mész be a 13 éves lányodhoz a fürdőszobába??????? (bazsiahegyrol)
- Ne leskelődj te kis huncut :-P (suluj)

10. EMO-s fiú vagyok, festem magam és hosszú a hajam, de csak és kizárólag
a lányokat szeretem. Az a gond hogy nem tudok úgy elmenni szórakozni, hogy
vagy 3-4 fiú ne akarna összejönni velem. Mit tegyek? Egy kettő tök
agresszív és fogdos.
Az egyiknek megadtam a számomat mert az igérte küld mp3-akat, de
folyamatosan zaklat mindenféle undorító dologgal.
Volt már lány is aki emiatt hagyott el. Sőt a múlt héten egy fickó le
akart smárolni. De én EMO-s akarok maradni.

- Vágd fel az ereidet....
- OMG... XDXDXDXD (bazsiahegyrol)
- ehhez nem tudok hozzászólni... (suluj)

Címkék: beteg szex felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.17. 13:46:14

Ez az utolsó volt a legszarabb, ugye srácok? :D

Bazsiahegyről 2008.10.17. 13:57:16

hát majdnem annyira kegyetlen volt mint a két világháború együtt

Fiorentina 2008.10.17. 13:59:31

A hasonlat király :) Egyetértek.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.17. 15:26:08

nem ez kegyetlenebb mert azért legalább látszolag felelősségre vontak embereket de ezeket senki nme fogja kivégezni :-P

Fiorentina 2008.10.17. 15:57:19

Na ezt hallgassátok ezt egy külön postban is taglalni lehetne, de azért leírom.....:

" Szombaton a egy bulin nagyon berugtam, és arra ébredtem reggel hogy egy másik fizkó ölel át. Amikor kérdőre vontam, azt mondta: "te is akartad". Mit csináljak? Aznap egy picit fájt, és véres volt az alsóm. Azóta vagy 50x zuhanyoztam, és próbáltam visszaidézni, de tudom hogy nem vagyok meleg. A gyerek elég kigyúrt volt, én meg 60k vagyok, így nem merült fel, hogy jól megverem."

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.17. 16:09:55

ehhez nem lehet mit hozzáfűzni, ez így is épp elég bizar és beteg :-P

Fiorentina 2008.10.17. 16:15:53

De ilyet bazz....nem hiszem el, hogy ez nem kamu...

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.17. 16:17:25

ki tudja a srác nem figyelt oda aztán betámadták hátulról mint a partizánok :P

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.10.18. 16:05:00

szeretnék felszólalni:)
méghozzá "a pasik mindig kefélni akarnak"-hoz!

egyszer ezt írtam:

ugy gondolom hogy szexre gondolsz!

és miért?
mert férfi vagy!
és lélegzel meg egyáltalán dobog a szíved,meg élsz,meg van farkad ami erre késztet!

(és itt jön az hogy a legnagyobb kurafiak elkezdenek háborogni hogy :ki kérem magamnak!)

Ez egy régebbi naplóbejegyzésem volt!

Ezzel csak azt szerettem volna demonstrálni,hogy a pasik tényleg mindig dugni akarnak,de ha mégsem akkor is rá lehet őket venni!

:) na nem akarok én mindenbe belekotyogni,de ez kikívánkozott belőlem.....

Bazsiahegyről 2008.10.18. 17:28:34

szeretnék felszólalni énis :D
Nem csak szeretkezni akarunk mindig. Akarunk mi sörözni is meg aludni is :D Csak elég egyszerre 1re koncentrálni :P

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.10.19. 09:23:06

"Idegesitheti a pasit ha huvelygombad van s ugy fekszel le vele?"
Egy jól megtermett őzlábgomba, kalapjával kifelé, már biztos idegesítené...Még kisebbrendűségi komplexusa támadna! :DD
süti beállítások módosítása