Épp munkavégzés ritkás pillanatait szaporítottam amikor belefutottam két nőszemélybe akiknek postát kellett vinnem. Serényen vitatkoztak az élet nagy dolgain, nevezetesen: a jobbkéz szó hány b-vel van írva. Az egyik esküdözött hogy 1 a másik tippelte hogy 2 és forgatta a helyesírásai szabályzatot. Itt kezdtem el a röhögésemet köhögésbe folytani... Gondoltam megmondom nekik hogy 6b de a 3. után kötőjel van. Nem nagyon kételkedek benne hogy elhitték-e volna. 
Valószínűleg nem a véletlen műve volt az sem hogy a szabályzat náluk volt... El tudom képzelni hogy már vitatkoztak azon hogy a "kék" szót hogy írják le. Szerintem tschczyth-val és 2 db b-vel!
Ehez már csak az fogható amikor egyik osztálytársamtól szakközépben megkérdeztük hogy: "te, Vera a fiú milyen j?" erre ő kivágta: "pontos! Ja nem, ly!!" 
Azért lehet jobban rá kéne menni a nyelvtanoktatásra feleim...

Címkék: ajánló pihent idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.20. 11:59:05

Engem nagyon zavar az emberek idiotizmusa, főleg, hogy nem tudnak helyesen írni. Nagyon idegesítő!!! Főleg, ha még vitatkoznak is velem... Na, ilyenkor ki tudnám kaparni az emberek szemét. :D :D :D

Bazsiahegyről 2008.10.20. 12:13:23

Meg tudom érteni... mondjuk énis szoktam hibákat véteni, de főleg azért mert gyorsan gépelek és keverem a betűket :P

Fiorentina 2008.10.20. 12:47:32

Maximum a gépírás miatt én is, de nem ejtünk végzetes hibákat :D

jtrencsenyi 2008.10.25. 06:20:05

"Ehez már csak az fogható amikor egyik osztálytársamtól"

Ha már így kiosztod azokat, akik nem tudnak helyesen írni, akkor csak szólok, hogy az ehhez az két darab "h-t" igényel. :)
süti beállítások módosítása