Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mese a vérfertőzésről

 2008.10.27. 10:49

"Nem bűntetik, hogyha unoka testvérek házasságot kötnek és 2 fogyatékos gyerek is születik a kapcsolatból? Nem ezt hívják vérfertőzésnek? Hogyan történhet meg ez a 21. században?"

Nem ezt nem bűntetik, és igen ez a vérfertőzés. De mint már kifejtettük ez teljesen normális dolog. :) Ugye Szilárd? :P
Az hogy esetleg rokonnal dugsz az csak erősíti köztetek a kapcsolatot! Mint az egymás seggébe átszarás, vagy ha egy fiú simogatja egy másik fiú meztelen lábát. (kannibálok kivételek, nekik lehet) Cigány barátaink közt is azért van ilyen sok értelmiségi mert egymást csinálják fel. Az apraja a nagyját, a nagyja meg az apraját. A beltenyészet nem jó dolog... Nézzétek csak meg a Korpiklaani zenekart :P
Néha már úgy érzem akkor néznek rám furán ha nincs semmi perverzióm, lassan csinálok egy táblát hogy: nem vagyok buzi, az élő felnőtt nőket szeretem, római katolikus vagyok, nem szarok és pisálok le senkit, az állatokat csak plátóian szeretem, ÜSSETEK MERT NYOMORULT VAGYOK!

(Szilárd ha te tetted fel a kérdést akkor nem gondoltam komolyan amit írtam :P)

Címkék: vélemény szex sztojka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbandi 2008.10.27. 12:01:41

Rögtön szélsőjobbosnak titulálnának. Amúgy marha jó ez a blog, csak ne postolnátok ilyen gyorsan. Az ember nem győzi olvasni...

Bazsiahegyről 2008.10.27. 12:03:07

köszi :) hát most nem nagyon posztolunk mert nincs miről :P uborkaszezon van XD

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.27. 12:41:33

Én nem teszek fel semmi kérdeést, mivel tárgyi tévedésben vagy. A fent említett másodunokatestvérek házassága a 20. század elején történt, egész pontosan a 20-as években, azóta eltelt 3-4 emberöltő, és a legöregebbek is megélték szinte mind a 90-et.

Bazsiahegyről 2008.10.27. 12:44:50

Jó kis erdélyi hegyi levegőn... Elmennék oda énis szívesen. Csak a medvéket addig küldd el máshova :P

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.27. 12:46:11

vagy bazsi vidd magaddal a szilárdot medveriasztónak

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.27. 13:19:25

Nagy, szőrös és ha megpiszkálod, feláll. Mi az?
Barnamedve :D

Bazsiahegyről 2008.10.27. 13:20:45

reméltem hoyg ezt megússzuk...

Fiorentina 2008.10.27. 13:44:47

:DDDDDDDDDd Nem sikerült megúszni :DDD

mokuss 2008.10.27. 17:39:14

jo akkor a pedofil hajlamaim egészen jiok xD rokonyokra meg nem gerjedek:)
süti beállítások módosítása