Pataki a táltos

 2008.10.28. 09:09

"Pataky Attila nemcsak hisz a bioenergiában, de gyakorlottan használja is. Kézrátétellel gyógyítja a különböző betegségeket, a fejfájást akár percek alatt elmulasztja. Családtagjai mellett kollégáit is gyakran kezeli a sajátos módszerrel. Az énekes azt mondja, a látható világ mellett léteznek érzékszerveinkkel fel nem fogható dolgok, mint amilyen az ultrahang is. „Nem nevezném magam gyógyítónak, inkább segítőnek” – nyilatkozta a Napi Ásznak. Hozzátette, ő nem saját, hanem az univerzum erejét használja, a kozmikus energiát áramoltatja a beteg testrészben. Azt mondja, ha energetikailag épp jól van, a negatív hullámokat is ki tudja egyenlíteni. Bíró Icának például percek alatt mulasztotta el kínzó fejfájását egy közös munka alkalmával pusztán az akupresszúrás pontok masszírozásával."

Na de Atis! Hát ennyire kell a pénz? Múltkor ufok raboltak el, most meg már te gyógyítasz? Remélem az ufobázisokon csinálod és az elmebetegekkel kezded. Tényleg ennyire nem jövedelmez jól az Edda? Erre van szükség hogy bekerülj az újságokba?
Komolyan mondom ezt már azért nem hiszem el hogy beveszed akér te is amit mondasz. A Dáridókorszakot egye fene megbocsájtom, de azt nem fogom tudni megemészteni még én sem ha TV-n keresztül fogsz te is gyógyítani.
Akupresszúra mi? :P Valljuk be őszintén hogy bemaszíroztad a lompost a Metállédinek. Nincs ezen semmi szégyellnivaló. Inkább ezzel büszkélkednék mint az ufós dolgokkal...
 

Címkék: ufo beteg bulvárkomment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.28. 09:23:19

Én sohasem bírtam Patakyt, kicsit nagyképű és rengeteg baromságot hord össze. A zenéje jó, de ő ???

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.10.28. 10:01:25

Há' mik is azok az akupresszúrás pontok?
Mindenki tudja, hogy a nőknek a feje fáj, ha szexről van szó, és azt is hogy a NEM az igazából Igent jelent!
Szóval igazából az Ica akarta az egészet!
A Pataki meg tette a dolgát elmúlasztotta a fejfájást.Menyomkodta egy kinyit az "akupresszúrás "pontot!:D

Bazsiahegyről 2008.10.28. 10:06:43

Hát akkor ki kell ábrándítsalak :D a zenét sem ő írja...
Bogi erre nemtudom hoyg jöttél rá de nagyon csavaros volt :D

Fiorentina 2008.10.28. 10:12:05

Mindegy, hogy ki írja, akkor is jók a számok. De múltkor láttam egy interjút vele és rosszul lettem. Ez egy idióta f@sz.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.10.28. 10:14:07

Ez a női logika ! :D
szertintem halottál már erről a megfoghatatlan , de mégis létező dologről.....
Én értem! :D

Bazsiahegyről 2008.10.28. 10:15:06

hát én párszor próbáltam patakivel beszélgetni meg megközelíteni de a szekusok mögé bújt...

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.28. 10:26:56

Csak koncert végén enged közel embereket magához, akkor is csak lányokat, és nekik is ugrálni kell.

Fiorentina 2008.10.28. 10:35:46

természetesen melltartó nélkül , ugye ? :D

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.28. 10:38:20

Nem is lenne rossz. Terepszemle a színpadon

2008.10.28. 11:30:32

Bíró Ica egyes pontjait én is szívesen nyomkodnám... ;)
Áttilla bácsi - ill. hát az Edda - zenéje meg kb. 20 éve volt jó. Ha ugyan nem még régebben. Az első két-három album.

Druzsba 2008.10.28. 19:22:24

Persze,h kell a pénz. a zasszonytól válik, a fiatal maca meg biztos nem a két szép szeméért van vele.
süti beállítások módosítása