A rohadt kettébaszott bedörentett kurvaúristenit neki... Ez a véleményem erről a napról. Reggel felkeltem, eljöttem dolgozni. Eddig ok. Aztán elkértem magamat a főnöktől hogy elmehessek az iskolába mert kötelező megjelenés van ellenőrzés miatt. Odaértem 10-re. Az új anyagról lemaradtam természetesen, majd helyetfoglaltam és vártam az ellenőrzést. 11 óra... semmi...
12 óra... semmi...
13 óra... lófasz a seggetekbe nekem dolgoznom kell. Megkérdezem el lehet e jönni mert nagyon kéne... Azt mondták hát hogyne persze ha szerzek orvosi igazolást... Baszná teherbe a ló a nyüves pofádat te nyomorék! Honnan szerezzek neked orvosi igazolást barátom ha ott állok veled szemben????????
Otthagytam őket a francba jöttem vissza dolgozni... De tudjátok mi a legjobb? :D Délután megint mehetek vissza mert ugye délelőtt lemaradtam az új anyagról és azt most délután adják le ismét...

Címkék: vélemény beteg idióták agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.29. 15:58:58

Nem vesztettél sokat.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.10.30. 07:53:33

Aranygdrágabogaram. Ne idegeskedj mer zavaros lesz a vizeleted!
-oszt az kinekjó?- :p
süti beállítások módosítása