Pálinkás jóreggelt

 2008.11.19. 09:22

Huuuuuuuuuuu... Hol is kezdjem? Megint egy korereggeli élménybeszámoló jön feleim.
Nagynehezen kimásztam az ágyikómból, erre mi az első dolog amit meglátok? Nagymamám hálóingben tököt reszel... Mondom frankó, de legalább a bútort szedje már lapra. Egyébként fél7-kor keltem, amikor anormális ember fekszik buli után.
Újabb nehézségek árán el is indultam, de ma a bérletemet sikerült otthonhagynom, így abuszostól kényszerültem jegyet venni. Behajolok az ablakán, mondom hogy egy buszjegyet kérek! Visszakérdez: Mennyit? Körülnézek hogy ez vajon mennyit láthat belőlem... Aztán kértem szépen újra egyet. Vesztemre a tag rámlehelt. Olyan volt mint akinek egy fialásnyi mókus döglött meg a szájában. Valszeg meglátta hogy torzul az arcom, mert elkezdett szabadkozni hogy szőlőt evett és nem volt ideje reggel fogat mosni stb... Gondoltam magamban hogy oké hogy szőlő, de nem a szánkban kéne pálinkává érlelni... Meg talán nem hagymával kéne elnyomni a szagát.
Beindul a busz... a jóember úgy vette a kanyarokat táplálkozás közben mint valami elvetélt Schumacher. Nem zavarta nagyon hogy egy öreg a botjával üti a kabinját, biztos a zene ütemével is egyezett.
Beértem dolgozni... ekkor ért az újabb hidegzuhany... dolgozni kell :'(
Aztán páholyból néztem végig ahogy a portás kidob egy ordítozó roma illetőt, aztán láttam azt is ahogy egy részeg lehugyozza a wc ajtaját... jó nap lesz azt hiszem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edy 2008.11.19. 10:30:06

Őőő volt már olyan reggeled ami teljesen eseménytelenül telt el ? :)

Bazsiahegyről 2008.11.19. 10:38:07

ööööööö gondolkodok de igazából nem :D

Bazsiahegyről 2008.11.19. 10:52:36

egy napunkból lassan új indiana jones filmet lehetne forgatni :P

Edy 2008.11.19. 10:55:39

Na azt megnézzném :)

Bazsiahegyről 2008.11.19. 11:04:18

szerezz kamerát és már forgatunk is :P

Edy 2008.11.19. 11:07:26

Rendben. Már szaladok is vele! XD
süti beállítások módosítása