michael jackson ízű rágógumi
Na wow... És ez mégis milyen barátom? Kívül fehér belül feka? Esetleg dohos ízű és ha a szádba veszed egyből szétmálik? Vagy ha kiszarod eltáncolja a Thrillert... Az a baj hogy én ezt nagyon látom magam előtt:D Mármint hogy a rágónak milyen alakja van. Biztos orr formájú XD Komolyra fordítva a szót, a Jacko rágú egészen exkluzív kiszerelésű lesz korlátozott példányszámban! Mindössze 5 darab lesz belőle: orr, fej, test, kezek, lábak.
Ezért nem is csukják börtönbe... szétesik azt kigurul a rácsok között.

sürün járunk pisilni
És én ezzel most mihez kezdjek? Most voltam épp wc-n, szartam egy hatalmasat mégsem írom be a keresőbe hogy miylen volt... Bár lehet be kéne, és akkor kiderülne hogy Bono tényleg szarból van mint a SP-ban.

12 éves lányok tangában
A 12 éves lányok még nem hordanak tangát mert nem fejlődött ki a puncijuk meg egyáltalán semmi! Egybe van nőve a lábuk és csak térdből válik el egymástól. Most ráb****asztál te pedofil állat :p Lehet át kérne térned a kisfiúkra, igaz ők nem hordanak tangát, meg eggyel kevesebb a luk, de hát gazdálkodj okosan...

modern talking chery chery lady szövege magyarul
Magyarul? Én bármilyen nyelven kíváncsi lennék rá hogy mi értelmet sikerül belőle kihámozni! Kb annyi a velős mondanivalója annak a számnak mint a Pákó összesnek megfűszerezve egy kis Balázs Palival. Még K. Tünde is jobb ezeknél mert neki legalább mellei vannak... Na mondjuk ütni kéne hogy megnézzem, de te tény hogy vannak neki mellei.

Címkék: beteg keresőkifejezések pihent fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.21. 08:59:03

az a michael jackson ízű rágó nálam kiverte a biztosítékot ..... :DDDDDDDD

Bazsiahegyről 2008.11.21. 09:00:21

hát mit ne mondjak nálam is :D

Edy 2008.11.21. 09:06:44

"Kigurul a rácsok között" Könnyesre nevettem magam XD

Bazsiahegyről 2008.11.21. 09:15:50

:D most azon agyaltam hogy Jackobl milyen jó dzsóker lenne :D
süti beállítások módosítása