Elgurult a gyógyszerem…

 2008.11.24. 23:55

’Reggelt! Tudom, hogy este van! ÉS???

 

Napsugarasat mindenkinek. Ja, hogy az nincs? Akkor osszák be, azt, ami jutott! Nem tudom ki, hogy van vele, de engem Bazsival ellentétben ma reggel nem a szeretet ünnepe, hanem az általános utálat érintett meg és ettől abszolút elcsesződött az egész eddigi napom.

 

Na, de induljunk az elején. Ma reggel hatkor keltem, két óra alvás után. Ez már eleve rossz felütés nálam, mert amúgy tizenegy körül szokott kukorékolni a szomszéd kakas. Akkorra húztam fel… A mai reggel ez, amint már említettem nem így történt. Most már tudom, hogy nekem is inkább a berettámat kellett volna megkeresnem, oszt mennyivel jobb lett volna a nap! Nps, nem így tettem és ez annyira megviselt, hogy csak mostanra ébredtem fel. Mondjuk ettől csak rosszabb lett a napom.

 

Mert:

Ma tizenkét órát kell dolgoznom, a nyomorult egyetem miatt, mert le kell dolgoznom az ott töltött időt. Ez már eleve fájdalmas. Emellé a két banya kollégám úgy döntött ma estére szaunát csinál az irodából, mert nekik kvázi melltartóban van kedvük idebent üldögélni… Én viszont tundrához öltöztem, ami kint tombol, úgyhogy lassan kétdimenziósra izzadom magam. De jó is lesz így este tízkor kienni a mínusz negyvenkét fokba. Annyi baj legyen, legalább járhatok faxon dolgozni és a bérlet árából kijön egy közepes single malt (a gyengébbek kedvéért: az egy whisky típus)

 

Ja és a két „kolléganő” most éppen női magazinokból olvas fel egymásnak hangosan… Ki tudná megmondani, hogy mennyit kapok, ha mindkettőt leverem az összecsukható szívlapátommal? Megfontolnám, lehet, hogy megéri!

 

Tundráról jut eszembe, reggel készülődés (értsd: több réteg ruha magamra húzkodása, mint, amit az egyszeri kisebbségi megpróbálna ellopni a teszkóból…) közben eszembe jutott az az öreg néni aki a villamoshoz vezető lépcsőkön szokott üldögélve koldulni. Na ezen azon melegébe fel is húztam magam. Nem tehetek róla, ez a látvány mindig kiakaszt! A néni láthatólag nem hajléktalan (vagy ha az, akkor tisztább, mint jónéhány, amúgy komoly egzisztenciával rendelkező „utastárs” a villamoson). Szóval ott üldögél szegény összegörnyedve, a fal felé fordulva és láthatóan szégyelli azt, hogy ide jutott. Én amikor csak látom adok neki néhány forintot, de magam is érzem, hogy egy kurva kevés. Most komolyan, milyen táradalom az, amelyik így bánik az öregeivel?

- Ha vannak gyerekei, akkor miért nem gondoskodnak róla? Én hamarabb nyírnám ki magam, minthogy így lássam a nagymamámat!

- Ha nincsenek, akkor ilyenkor miért nem gondoskodik róla az állam rendesebben? Valószínűleg az egész életét végigdolgozta és cserébe ez van? Hát ez esetben a t. politikusaink fogjanak némi beton, öntsék a lábukra, várják meg, míg megköt és uzsgyi be a legközelebbi mélyvízbe…

 

Na szóval ilyen szimpatikus kezdet után bejöttem dolgozni. Ma menet közben érdekes módon senki nem akart belém kötni. Talán azért lehetett ez, mert max hangerőn roncsoltam a hallásom némi halálmetállal… a napi kedvencem a Serial killer…

 

Innentől csak a szokásos munkanap, idióta kollégák, hiszti, bénáskodás. Ez nem is lényeges, csak a napi rutin ettől még jól szoktam érezni magam.

 

Most viszont elkezdett néhány órája esni ez a fehér szutyok… Na eddig ez volt a megkoronázása a napnak. Utálom a havat és a havazást! Nem helyesbítek. UTÁLOM A HAVAT ÉS A HAVAZÁST A VÁROSBAN! A hegyek között, a természetben felőlem annyit eshet, amennyit csak akar, de itt csak arra jó, hogy idegesítsen. Mire jó a hó a városban? Nulla perc alatt sáros, jeges dagonyává válik, tehát szépnek tuti nem szép, emellett a járdákat és az utakat korcsolyapályává változtatja, ami vicces 10 évesen, de ma már nem. Vazze, aki télen sportolni akar az menjen hegyek közé, vagy elmeorvoshoz!

 

Ehhh… Szóval ma nincs éppen jó napom, ezért lehet, hogy hazafelé magamhoz veszem a fiókban rejtegetett kökénypálinkás üveget, hátha segít!

 

 

Uff én dühöngtem!

 

Doom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.25. 00:15:16

Látom doom barátom tényleg elgurultak a pirulák de sebaj szedjél hangyát box-kesztyűben...
ezek szerint ma nem csak én robotoltam tul magam :-)
de engem legalább békén hagynak napközben :-) és üvölthet a deadlock :-)

...Doom... 2008.11.25. 00:21:01

Áááá... Én lángszóróval szedek hangyát ilyenkor! :-)

Csutka 2008.11.25. 00:21:42

Inkább ez jöjjön ki, mint a háziorvos...
Úgy látom a metált bírod :P

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.25. 00:24:04

nekem könnyű eltorlaszolom magam az irodában üvölt a fejembe a metál és élek csak mint marci hevesen de fakkap pénteken szabit akarok kivenni ugyhogy muszáj tulorázni mert a határidővel meg szorítják a tökömet

...Doom... 2008.11.25. 00:27:04

Metált? Ja, pedig nincs is bankhitelem :-), bár amilyen mostanság közérzetem, lassan átállok a kedves szelid gót és power metál irányzatról az indusztriális metálra... Már csak z ütvefúró indít be.. :-)

...Doom... 2008.11.25. 00:28:20

Suluj: Nálam az a baj, hogy 8 órán keresztül nem bírom a fülemben tartani a fülhallgatót...

...Doom... 2008.11.25. 00:29:57

Suluj: Ha nem akarnak elengedni és kifogysz az érvekből, akkor egyszerűen üss! Az mindig bejön! :-D

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.25. 00:32:41

Doom meg akarom csinálni hogy pénteken nyugodt szívvel bujjak a kedvesem karjai közé :-P
ne legyen az hogy zaklatnak telefonon meg ilyenek és hétfőn ne dzsihad várjon mert az nem lenne jó :-P
akkor verekedni kéne hétfőn reggel meg kb az 5. kv után vagyok olyan állapotban hogy látok is valamit :-))

...Doom... 2008.11.25. 00:45:04

Mindig csak a csajozás... :-) Az msn már nem elég? :-D Bocs ez magaslabda volt... :-)

Hm. A jelek szerint a kávé ivási szokásainkba is lehet némi hasonlóság... :-)

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.25. 00:54:56

nem mert az összes nyílás kicsi is már becsípte 1-2szer a ventilátor is...
a hétvégén szabadon garázdálkodhattok apuci nem lesz :-)))

...Doom... 2008.11.25. 01:15:44

Azért remélem legalább nagykorú a lányka... :-)

czefre 2008.11.25. 02:06:08

szolidaritok!
reggel arra mentem ki az utca nevű agyhalálba hogy a csöves vigan szarik bele a homokozóba amikor szóltunk neki 2-en lakótársammal megdobált vele.....csak az a baj az ilyenekkel hogy annyit kapsz érte mint 1 rendes emberért
na megyek kiszállok
jóccak

czefre 2008.11.25. 02:07:07

ja igy karácsony közeledtével nem tudtok ajánlani leértékelt szívlapátot? az se baj ha kopott kicsit:D

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.25. 07:38:38

Doom rólam van szó szigorúan nagykoró nőnnemű humán egyed :-)
nincs semmi kiingás ferdülés :-)))
és olyat sem fogok kérdezni hogyha egy félig kopasz csirke rohant át az úton előttem éjfélkor egy egeret a szájában tartva akkor lehetek e terhes...
czefre miért nem dobáltatok vissza? vagy ástátok el élve a homokozóban...

herold 2008.11.25. 07:52:36

jóreggelt, kávét

herold 2008.11.25. 07:53:36

ha egy fekete macska előtted megy át az úton, majd hirtelen elcsapja egy fehér kocsi, akkor a szerencsétlenség átszáll a fekete macskára?

Bazsiahegyről 2008.11.25. 08:20:04

csak ha te rúgtál bele hogy repüljön az útra

herold 2008.11.25. 08:34:24

embert előbb ölnék mint állatot

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.25. 11:40:27

Jobban vagy már drága Doom??? :)
(A szekrény alatt találtam pár szem bogyót.....elküldjem??? Nem tudom, mivégre való, de már nem gurulnak...Kicsit összeaszottak....:-P

Bazsiahegyről 2008.11.25. 11:45:49

fogalmazásgátló :P legalább nem kell majd borotválkoznia ha beszedi :D

Doom, nem léptem be. Oszt?! · http://agyhugyko.blog.hu 2008.11.25. 17:51:05

alliteráció: Köszönöm, egyre jobban vagyok... Ennek okán talán ma éjjel már normális posztot is írok... Én leszek a poszter! Ez milyen rossz... Aszott bogyók a szekrény alatt? Mit tartasz te a szobában? Birkát? :-D
süti beállítások módosítása