Szarok prűd faszokra...

 2008.12.01. 08:06

Van egy olyan rossz szokásom, hogy szeretem szenvedélyesen megcsókolni szívem hölgyét, akár az utcán, bárban vagy akárhol, ahol jól esik és rám tör.
Hogy miért teszek ilyen csúfságot? Mert akkor abban a pillanatban jól esik és emiatt az sem érdekel, hogy valamelyik pöcshuszár ferde szemmel sandít ránk és nem tetszik neki.
Tegnap míg a vonatra vűrakoztunk beültünk egy kávézóba, ahol a Kedvesem hozzám bújt miközben rendeltünk a pultnál és megcsókoltam, erre a pultoscsaj megszólal, hogy enm kíváncsi erre. Na baszki kávét kértem nem véleményt. Pedig csak egy ártatlan csók volt. Na hát a kurva anyját. Kapott egy kis borravalót egyből el is kussolt és onnantól szart az egészre. Na ugye az erkölcs is megvehető.
Mi történik akkor ha ilyenkor szólnak?
1. Vagy leszarom és nem is foglalkozok vele, mert meg sem hallom a pillanat hevében.
2. Összetöri a pillanat varázsát, aminek következtében az amúgy is ingadozó vércukorszintem az egekbe szökik és összekuszálom amúgy is rendezetlen ábrázatát szívlapáttal.
Egy ember véleménye érdekel ez ügyben az is csak a Kedvesemé, a többiekre szarok és ha Őt nem zavarja, akkor ott és akkor fogom megcsókolni ahol jól esik, helytől időtől függetlenül, még akkor is ha a sok fasztapasznak nem tetszik...

Címkék: vélemény agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.12.01. 11:15:38

Háát ez nagyon szar volt. Nem kíváncsi erre? Ő dolgozik ott, ő van a vendégekért....Amúgy meg engem kurvára nem érdekel, hogy ki hol csókolózik,( tőlem szexelhetnek is előttem, az se zavarna), hiszen én is szeretem bárki előtt egy nagy cuppanóssal üdvözölni imádottamat :)!

Bazsiahegyről 2008.12.01. 11:22:19

hm... engem 1x iylenért kidobtak egy kocsmából :P

Fiorentina 2008.12.01. 13:18:42

Tényleg? Hihetetlen.....Szarevők, biztos nem kaptak faszt.....Már bocs, h ilyeneket írok, de ez van. Fáj az embereknek a másik boldogsága.

Bazsiahegyről 2008.12.01. 13:20:48

hát igen :P de ha akkor hallgatok az eszemre, vagy a pultosra akkor nemcsak a kocsmából dobatom ki magam hanem attól a csajtól is

herold 2008.12.01. 20:04:52

én monnyuk kicsit konzervatív vagyok, nem szarok a perem alá, és nem vizelem össze a kerti csapot...de a többi stimmt, páromat cuppanóssal üdvözölni alap dolog, le a pincérekkel...

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.01. 22:53:39

És mindez a 21.században??????????
Biztos premenstruációs szindrómája volt a pultos csajnak....vagy egyszerűen csak irigykedett.
Különben is!
ÉLJEN A CSÓÓÓÓK!!!

B Á R H O L ! ! !

---nnna.

herold 2008.12.01. 23:18:49

és mivan ha frigid...???

Fiorentina 2008.12.02. 08:32:23

Lehet akár az is....

Bazsiahegyről 2008.12.02. 08:45:18

:D vagy csak arra vágyik hoyg egy ilyen nagy szőrös yeti ölelgesse mint suluj :P
süti beállítások módosítása