Késő esti fakap!

 2008.12.02. 23:30

Ma már többen szóltak, hogy vegyek be egy két uzsgyibogyót mert igazán ritkán posztolok és ez már feltűnő. Sajnos most annyi a meló és az ebből fakadó információdömping, hogy meg vagyok zavarodva mint G. Mária a 9 fasz között, azt sem tudom hova forduljak. Reggel kilenckor kezdődött a napom, persze tízre már felverték a vércukromat az egekbe, akkor éreztem, hogy ez sem lesz az én napom. Na nem baj. Lesz ez még rosszabb is. Nem is térek ki a részletekre mert felesleges, hogy újra felbasszam az idegrendszerem.
Azért elgondolkoztam, hogy mit követhettem el előző életemben hogy ezt érdemlem. Ha Sztálin apjánk én segédkeztem volna az első éjszakán akkor sem kéne ennyit szenvednem. Azért el bírom képzelni az emberiség fejlődését. Kiüzettek a paradicsomból, szar volt, de azért még elvoltak. Üzekedtek egymással, jöttek a gyerekek, szaporodott és sokasodott a népesség. Mindneki boldog ösznépi dzsembori, hullaholiday meg kokasosnyalóka. Na azért ez még sem járja, hogy tudás almája, meg boldogság. Gondolt egyet a mindenható, aztán fogta és állandóvá tette a tudást. Csak most már erre vagyunk hat milliárdan. Nem ártana egy kis ritkítás...

Címkék: vélemény

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása