"A TV2-vel kötött szerződése miatt nincs ideje pihenni a Megasztár legutóbbi kiesőjének. Tóth Lüszi a hétvégi Lovas Világkupán való szereplése mellett Fenyő Miklós kérésének is eleget tesz, és fellép a zenész koncertjén. Bár Friderikusz a magyar Britney Spearst látja a kislányban, úgy tűnik, először Szandit csinálnak belőle."

Na pont ettől féltem. Vén kecske itt is megnyalja a sót, Fenyő Mikibának nem volt elég a Szandi most jön Tóth Lüszi. Kíváncsi vagyok neki milyen művésznevet talál ki... Ugye a Flipper Öcsi név nyugdíjazva lett örökre, a Szandi már foglalt, Bandi nem lehet pedig akkor Szandival szép pár lennének. Ez a Lüszi név ismerős valahonnan... nem így hívták valamelyik előembermaradványt? :D Legyen mondjuk kis kis kis kis kis... Csubakka. Nemjó... Akkor talán hagyjuk az anyukájára hogy eldöntse... Nem kell nekünk hogy pebereljenek meg minden. Mi szeretjük Lüszit mint kecske a kést, meg mint kutya a gázoló kamiont
Hát Fridi bácsi... Ebből a lányból még nem lehet magyar Britneyt csinálni... szerintem még nem ivarérett :P Pedig akkor ráállítanám az ismerősök közül valamelyik pedofilt az ügyre. Bár lehet hogy elvenné a kedvüket az hogy már tud járni.
Amúgy meg a jó isten mentsen meg minket egy újabb Brtineytől, meg egy új Gimmí bébi vánmórtájm-tól. De mivel nekem ilyen torzult a zenei ízlésem hogy most épp Immortalt, Sear Blisst meg iylesmiket halglatok, meg kecskét áldozok... nem kell adni a szavamra... Nincs valakinek egy fölös csirkéje? Ledarálnám...

Címkék: tv beteg idióták bulvárkomment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herold 2008.12.03. 12:04:05

vazze hallgass Arcturus-t vagy Gorgoroth!!

Bazsiahegyről 2008.12.03. 12:13:20

Már késő... ledaráltam a csirkét :P az Arcturus-t nem szeretem annyira :D a Gorgoroth meg hát :D hm... inkább Graveworm vagy Cryptic wintermoon

navajonki? 2008.12.03. 15:28:57

én szeretem britney-t, mert rólam énekel. OoOoooops I DIDIt again...XD

mokuss 2008.12.03. 18:05:26

ki a faszom ez a toot lüszi? jah bunko vagyok és nem nézek tévét de akor se tudom xD amugy meg nem állnák ráijenek megrontására fujj má szerepelta tévébe :P

Fiorentina 2008.12.04. 08:02:26

Szerintem a Lüszi nevet a Dallas után kapta szerencsétlen......Mondom én, hogy nem normális az anyja....

Bazsiahegyről 2008.12.04. 09:01:14

:D énis erre tudnék tippelni leginkább :P

Fiorentina 2008.12.04. 09:09:21

Szép magyar név, mi? :DDD

Bazsiahegyről 2008.12.04. 09:30:25

legalább annyira mint a Kevin

Fiorentina 2008.12.04. 10:15:04

Vagy Afrodité....:DDDD De sztem tényleg a dallasból szedte a lüszit. HOnnan máshonnan? :DD

amate27 2008.12.04. 12:48:29

Ez is olyan mint a kis Dzsennifer és a kis Eszmeralda. A magyarított változat annyi, hogy fonetikusan leírod.
Kár a kiscsajért (aki szerintem már ivarérett, kb 13 éves). Nekem azt mondták a tvműsor lelkes követői h nagyon tud énekelni, ami britneyre egyáltalán nem igaz, úgyhogy én a helyében sértésnek venném, ha hozzá hasonlítanának.
Jobb lenne ha iskolába járna szegény... belőle is egy drogos alkoholista ribanc lesz, ha "felkarolják"
Írnak neki remek számokat, mi meg majd vakarjuk le a fejünkről a bőrt kínunkban... h mivel érdemeltük ki.
süti beállítások módosítása