Ez a kárcsonyi hangulat...

 2008.12.04. 20:14

Mivel ma egészen két óráig úgy tudtam, hogy holnapra le kell adni a munkát, ezért nem voltam éppen a nyugalom és a kipihentség mintapéldája. Sőt mi több, lassan ma reggel tízre már egy rossz szóért is embert tudtam volna ölni. Persze miért is ne ma szállja meg a koleginát a karácsony szelleme és fejébe veszi, hogy na ő most kidísziti az irodát.
Hogy ezzel mi a bajom?
Alapvetően semmi egészen addig, amig nem az irodámban akar ténykedni. A karácsony szellemét hanyagoljuk 24.-ig és nem kellenek ocsmány díszek főleg nem a leadási határidő lejárta előtt pár órával. Ilyenkor kurvára nem akarok olyanokkal foglalkozni, hogy csillag lesz az ajtón, vagy gömb. Egyszerűen leszarom. Miután ezt megértettem vele akkor már megnyugodtam, hogy ezzel nem kell foglalkoznom tovább.
Alig merültem bele újra számos teendőimbe, de már ért az újabb sokk. Hatalmas kalapálást hallok odakintről.  A hölgyemény addig nyaggatta a kollégát, hogy sikerült rávenni arra, hogy egy díszt szőgezzen fel a falra. A dísz helyett tudtam volna neki más szögelnivalót is javasolni.
Persze nem átalkodtam megjegyezni, hogy az egész ocsmány. Erre megkaptam, hogy lehetnék együttérzőbb. Na már most együttérzésért ássák ki Teréz anyát, és ne tőlem várják.

Címkék: agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Consuela 2008.12.04. 21:41:33

Szegény ember....Azért jó tudni h nem csak nekem van tele a tököm a mai nappal.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.12.04. 21:44:58

az hagyján hogy megütném szívlapáttal egyenesen rituálisan feláldoznám...

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.05. 07:07:25

Minden munkahelyen akad legalább EGY(!) megrögzött karácsonyihangulat-felelős, akinek az a fixa ideája, hogy ki KELL dekorálni az irodát!
----pfffff-----tessék kéremszépen karácsonyi hangulatba kerülni attól a pár girlandtól, egy-két gömbtől, hópihétől, miegyébtől!!----
Ha szerencséd van, még mini műfenyőt is beszerez.
Hogy örüljévazzeg. :PP

herold 2008.12.05. 07:24:01

hálisten nálunk egyszem tündéri munkatársnőm nem ilyen, általában egymásnak adjuk át a szarok bele életstílust, és fh*szt a dekorációkba...

Fiorentina 2008.12.05. 08:30:56

Mondok jobbat...Tavaly nekünk még karácsonyfánk sem volt otthon, kicsúsztunk az időből, a szebbeket már elkapkodták, szart meg nem akartam. Jó volt fa nélkül is. De idén azért lesz :)! Bár, tavaly is ezt mondtuk........ :XDDD

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2008.12.05. 10:13:18

Nem értem az ilyen embereket. Ismerek egy börtönőr alkatú nőt, aki mellesleg ex-anyós, még a képe is olyan, hogy csak erőből tud mosolyogni, na neki a képernyővédője, meg a háttere egész évben karácsonyos, havas, hóemberes.
Munkatársad meg elégedjen meg egy koszorúval az asztalán, mielőtt anyja visz a sírjáraXD

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.12.05. 13:45:32

Szerencsére kezd elfelejtődni a Mikulásos dolog, mert rohadtul nincs értelme. Majd valamikor mi is beszerzünk egy karácsonyfát, de Magyarország csodás helyzetét elnézve csak egy dolog lesz alatta: a parketta...

Fiorentina 2008.12.05. 16:34:59

Szép hétvégét mindenkinek!
süti beállítások módosítása