Megjöttem...

 2008.12.08. 07:17

Megjöttem és mészárolni van kedvem. Meg ne kérdezzétek miért, mert nem fogom elmondani. A tököm tele van ezzel a kurva világgal és kurvára elegem van abból hogy mindig én szívok. Mintha én lennék a magyar Al Bundy... Lassan inkább Ted Bundy leszek, az jobban kifizetődő. Remélem ma senki nem akar beszólni, nem vagyok abban a hangulatban hogy normálisan válaszoljak vagy beszéljek bárkivel is. Megértéseteket köszönöm...

Bazsi az idegosztályról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása