Új nézőpont

 2024.02.19. 13:35

Az iskolát elkezdtek felújítani amúgy az 1. félév alatt. És fel is merülhet a jogos kérdés, hogy miért nem nyáron tették ezt meg? Hát mert akkor nem történhetne meg az, hogy ülsz egy órán, próbálod átérezni a téma mélységét és fontosságát, közben benéz az ablakon egy bedolgozó majd megbeszéli a többiekkel, hogy melyik csajt hogy meg mint, tenné magáévá, mint a biciklit amivel jött dolgozni. Na, most akkor úgy voltam rasszista, hogy nem is voltam az. Aztán amikor a lényegi infók elhangzanak, az interkultúrális kommunikációval kapcsolatban, például hogyan készüljünk ar- "én annyira meg.asztam, hogy még a ruhája is elszakadt pedig a földön volt és 27 centis darabokra vágtam fel a f.szom utána" -ra, hogy esetlegesen egy másik náció tagjával miképpen kommunikáljunk, vegy- "indokolatlan radiátorverés" (de tényleg, még az ablakok is rezegtek) -ük figyelembe... Tudják mit? Inkább nem kérdezem a vizsgán... Ekkor ültünk be a 2. terembe. Nem várom el, hogy docensek újítsák fel az épületet, de mondjuk... ha órák vannak, akkor ne kelljen azt hallgatni, hogy az ablakot nyalva, hogyan fúrják hiltivel a lukat a falra. Csak azért, hogy azon is kukkolni tudjanak. És félreértés megint ne essék, tudom hogy esztétikus látvány vagyok, néha még magam is elalélok magamtól, de van egy határ. Amikor egy gyakorlaton rádióztunk, mi sem kiabáltuk bele a rádióba, hogy hogyé van a hal... Amúgy de, úgyhogy nem jó példa. Belegondolva nem igazán tudok olyan dolgot mondani ami miatt ne utaltak volna minket gyógykezelésre. De titkosításnak tökéletesen megfelelt. Pl amikor valaki mellettem azt üvöltötte a fülembe hogy: "fiú, van egy vaddisznó... le kell tépni a szőrét, vagy a testvéredet jól..." Mázli, hogy nincs testvérem. Az évek alatt, csak 2 embert ugrott ki és szaladt el mellőlünk. A szakadó esőben, még sokáig futottak. Mindig mondom mindenkinek, hogy tanuljon ha nem akar így járni. Szóval az én számból nem egészen hiteles beszólni ezeknek a munkásoknak. 
Szóval simán benne van az is hogy, titkosítva kommunikáltak csak. Aztán eljött a vizsga ideje is. Nem is kell mesélnem talánn mekkora sikerem volt, amikor előadtam amit órán tanultunk. Igen, tudom... túlozva mesélek mindent... Nem is volt sikerünk. Bár a vizsgabizottság tagjai nagyon megijedtek amikor csemdben beszéltem, és egyszer csak felordítottam hogy bumm! Há, de benne volt az órai anyagban könyörgöm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása