Jártamban keltemben

 2008.12.09. 12:26

Mivel a "munkám" illetve az az izé amit csinálok sok gyaloglással jár ezért sok érdekeset látok a városban. No de tényleg. Nekiindultam rendes napi sétámnak, el a városházára, az első megütközésem az volt amikor a kabinetirodában városunk egyik számomra ismeretlen nagyja a fogát mosta az ujjával. De mint aki bendzsózik. Mondom ejha... Rá is köszönömtem, megkérdeztem hogy az Aranyesőt nem tudja e játszani?, rámnézett, aztán mosta tovább. Gondoltam hogyha most köp egy fogkrémeset a padlóra akkor felmondok. 
Araszoltam tovább mint a teve az éhhalál szélén, de mielőtt éhenhal szomjanhal meg lepényhal. Beadtam mindenhova amit kellett, aztán go for another ride... JEEEEEE mehetek a városi bíróságra és még mindig ki is engednek. Nemtudom múltkr vázoltam e a procedúrát aminek során bejutottam... 3x kellett étmennem a detektoron, és jóformán a fogamból is kiszedték a tömést mert az fémből lehet... amire rájött a fazon hogy a csizmám csatja csipogtat. Azóta simán beengednek. Mondjuk most láttam egy érdekes nagyon nagyon emgkötözött ?embert? akit 4 rendőr fogott. Olyan láncok voltak rajta mintha a titanikot akarnák lekötni. Átfutott az agyamon hogy akkor ő valszeg nem pillanatragasztót lopott a boltból... Bár lehet hogy mégis és hozzáragadtak a láncok a pénztárnál amikor át akarta őket ugrani. Aztán meg a rendőrök amikor megfogták. Azóta ez a ragasztó anynira összekovácsolta őket hogy mindenhova együtt mennek, és megy velük a rendőrautó ajtaja valamint a tag fejéhez ragadt gumibot is.
Aztán megszomjaztam és gondoltam mérgezem magam kicsit és venni akartam egy fél literes kólát. Mondom az eladónőnek hogy egy kólát kérek. Visszakérdez hogy hideget? Válaszoltam neki a saját stílusában hogy: nem, tessék felforralni kicsit. Többkérdése nem volt, viszont gyorsan távoztam a helységből.
És na mire jövök vissza? NA????????? Valaki????? Megcsinálták a wc-t. Na de nem úgy... Az egyikbe lehet pisilni. A másikat meg lehet húzni. Amelyikbe lehet pisilni azon viszont van egy cetli hogy: "Ne hasznád, nem jó!" szó szerinti idézet...

Címkék: vélemény beteg idióták bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.12.09. 14:31:13

Ez oan, mint amikor szar az út, és kiraknak egy táblát, miszerint :"

Fiorentina 2008.12.09. 14:32:10

"úthibák 3km" ennyivel megoldják.

Csak előbb véletlenül hamar nyomtam entert...:DDD

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2008.12.09. 17:16:18

Romániában a települések végén kint a tábla: Drum bun!
Ennek két jelentése van, jelen esetben a 'Jó utat!'.
Viszont eretetileg 'Jó út', aztán hazáig hatszor leharapod a nyelved, legalább egy lengéscsillapító ripityára törik, akárcsak a szélvédő, a gyerek meg telehányja a hátsú ülést.
Habár lassan kezd ez a vicc régivé válni, sőt, már jobb utak vannak, mint errefelé.

mokuss 2008.12.09. 18:40:28

Bazsi miko leszöl msnen ?:S beszáéni akasrok veled

tobika 2008.12.09. 18:44:16

Mint a mókus fenn a fán_)Kapáss van-)))

mokuss 2008.12.09. 18:49:51

Tobika nem csak beszélni akarok vele a hétvégi partyrol :) meg hát kissé már sok volt mára a bor::S

tobika 2008.12.09. 19:37:32

akko neigyáá-)partyztok?-)énis énis

tobika 2008.12.09. 19:39:06

igyál sört-)énis azt teszem-)jó kis világos-))

mokuss 2008.12.09. 21:12:33

télen nem iszok sört xdúme ahhozn hidg van én dóborozok télen nyáron meg sörözök :P
a rövid az meg hp vagy unicum :P
süti beállítások módosítása