Fáj a torkom II. A gyógyítás

 2008.12.10. 12:01

Sokan ajánlottak már jószándékkal sokfélét, még azt is hogy ájjak fejen és akkor majd megijesztenek és elmúlik... Mondtam hogy köszönöm inkább ezt kihagyom. Majd kihordom lábon mint egyesek az agyhalált. Aztán beláttam hogy ez így nem lesz jó. Ma éppen készültem összetűzésbe kerülni az APEH egyik alkalmazottjával hogy de igenis vegye át a leveleket amiket vittem mert ha nem akkor fejenbaszom az íróasztalával... De provokált a mocsok és nem vette át. Gondoltam magamban hogy jólvan csaje... végülis a főnököm tényleg csak 3x telefonált oda hogy vegyétek át a kurva leveleket... De hát ő csak a postástól vesz át leveleket, én meg senki kedvéért nem öltözök postásnak. Ilyenformán lezártuk a konverzációt eme szellemi keresztúton melynek mindkét vége zsákutcába vezet. Othhagytam mint kurva az impotenst. Majd elintézi aki akarja.
Ekkor gyakorlatilag már a számat kinyitni is alig tudtam. A vízügyön jelbeszéddel tudtukra adtam hoyg megbaszom anyátokat a ravatlán aztán titeket is ha nem veszitek át a levelet. El nem tudjátok képzelni menynire leizzadtam amire ezt sikerült elmutogatni.
Közben kaptam tanácsokat újfent hogy igyak hideget mert az lehűti a begyulladt részt. Meg egyek negrót mert az segít, vagy gilisztát mert az széttúrja a fertőzést, meg ha kettévágod akkor tud kétfelé szaladni. A lényeg hogy vettem egy kólát amiben gyakorlatilag jégtömbök vannak, emg egy zacskó extraerős negrót. Innentől azt sem bánom ha jeges eukaliptuszt szarok... de mostmár valakit szóban is el akarok küldeni az anyjába :P

Címkék: vélemény beteg idióták bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herold 2008.12.10. 12:41:53

-cseresznyepaprika-barackpálesz kombóra esküdött nagyapám torokfájás ellen
-lapacho tea mindenre jó kivéve szifilisz és lúdtalp
-zsálya+csalán+zsurló teakeverék, herbáriából szerezd be, nálam ez használt...
-vietnámi balzsam (külsőleg!!)
és a top gun: forraltbor, orbitális mennyiségben (kalapkúra)

Bazsiahegyről 2008.12.10. 12:51:18

Nem mintha ez gondot okozna nekem... de nem vagytok ti egy kicsit alkoholisták? :P amúgy a pálinka jót tenne de munkában nem ihatok :P

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.12.10. 13:07:49

Mi az az alkoholista?
Munkahelyen inni a legjobb, sokkal hasznosabban fogod tudni végezni a munkád!

Bazsiahegyről 2008.12.10. 13:24:03

ja jó inni munkahelyen :D csak nem tanácsos... pl a polgármesteri hivatalban :P

Bazsiahegyről 2008.12.10. 13:33:54

Nem :P ez a Zsoltnál van :P

amate27 2008.12.10. 14:10:30

én arra szavazok h ne menj holnap meg holnapután dolgozni. csak ezzel meg magam ellen szavazok, mert nem tudnám elolvasni a mindennapi élményeidet az emberszabásúakkal, akikkel kénytelen vagy kapcsolatba lépni.

Bazsiahegyről 2008.12.10. 14:49:20

én lennék a legboldogabb ember ha ezekkel az embernek csúfolt izékkel nem kéne nap mint nap kapcsolatba kerülnöm...

mokuss 2008.12.10. 19:20:07

bazsi fözzé virslit nekem össze jött :P amugy meg pályinka vagy jo kis citromos mézes teja:) pályinkát majd viszek neked ha nem gond xd jah amugy má csak kb 1 liter van a asajátunkbol kissé belehuztunk faterral hehe

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.11. 11:48:41

Jobbulást má'!!!!
Sajog a szívem, ha szenvedni látlak....öööö....olvaslak! :XD

Bazsiahegyről 2008.12.11. 13:40:06

ráléptem a gyógyuléás rögös útjára :P
süti beállítások módosítása