Sofőrök és a vallás

 2009.01.12. 19:05

Eme történet egy Alfa feketedobozából került elő... Szereplők: Vivi, Atesz, Szili, Suluj és jómagam. Épp próbáról mentünk Keszőre Ateszékhoz házibulira. Atesz vezet, övé az a kocsi.
Szépen lassan alig 160-as tempóban elindulunk Mosonmagyaróvár festői finomkötöttgyárától, közben legyorsuljuk Schumachert meg a komplett mezőnyt. Ekkor egymásra názünk hátul 3-an... Fülünkbe lágyan üvölt kb 80 decibel.
Mivel nem történt esemény száguldottunk tovább a fénysebesség határát karcolva meg egy öreg néni járókeretét. Elérjük újra a bűvös 160-at. Atesz lehajol CD-t cserélni, közben egy közelítünk egy traktorhoz amin forgó eke van. Sziliről a franc sem gondolta volna hogy tud szoprán sikítani... Vivi levette a szemüvegét, így semmit nem látott, Suluj meg rágyújtott mostmár mindegy alapon. Én lelkesen öleltem közben a gitárom nyakát és kórust üvöltöttem Szilivel hogy fékezz mert jön a traktor. Végülis megálltunk tőle egy jó 40-50 centire és még mindig élünk :D
Mire lenyugodtak az idegeink Atesz előzni kezdett... Csak szemből meg jött a kamion. Mi 160-al a kamion meg jó 80-al. Mostmár Vivi is sikít meg Atesz is, de aztán kiderült hogy ő csak énekelt. Suluj továbbra is cigizik és megjegyzi hogy ez közel volt bazmeg. Ekkor a kocsiban már nem tartózkodott ateista.
Megálltunk a csornai teszkóban feltankoltuk magunkat szesszel. Én úgy esek ki a kocsiból, Szilinek konkrétan remeg a lába és inni akar. Nem értjük mi a probléma. Még mindig élünk...
Aztán továbbálltunk ehy kis teszkózás után. Ami még érdekes volt az egy S kanyar amiből I kanyar lett... A buli egyébként jól sikerült kikúráltuk a stresszt :D És azóta busszal járunk :D

Címkék: beteg idióták bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mokuss 2009.01.12. 19:39:04

én akkor is vonattal mentem keszőre XD

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.01.12. 20:05:02

Lehetnék én is Magyar Szívlapátfelhasználók Országos Szövetsége tag? :P

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2009.01.12. 20:45:47

most mit izélsz én még üvöltöttem hogy szurjad bobi keveset eszik
igaz nem is voltam teljesen jozan :D
süti beállítások módosítása