Az új "üdvöske"

 2009.01.31. 19:43

Köszöntöm a mélyen tisztel blog olvasókat, én mint az ifjú titán! Nomeg bazsit a hegyről (de vajon melyikről?) hogy befogadott mint egy kóbor macskát. Szertnék írásaimmal majd a blogot öregbíteni. Magamról nem mondok oly sokat, ez majd úgyis ki fog derülni, ha addig el nem üt egy autó. Ha annyira érdekel személyem keress meg az iwiw bűvös rendszerében, de be ne jelöjj engem azért mert az írásaimat olvasom. Nekem úgysincs mellkinyomós, mercis, aranyláncos vagy éppen "gyúrunkvazze" képem. Bemutatkozásnak szerintem ennyí éppen elég. Nem akarok önéletrajzi regényt írni. Akkor hajrá !

Hétfőtő ismét egy színvonalas műsör látható majd egy kereskedelmi Tv-csatornán ami a Mentalista címet viseli. Uri Geller követői újra támadásba lendülnek. Majd megint elindulnak a elromlott órák és hajolnak a kanalak. Majd fölrakom a televízió tetejére a telefonom hogy feltöltődjön. Most a gazdasági válság kellös közepén jól jönnek úgyis az ilyen spontán energia források:)

szólottam!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joint30 2009.02.01. 08:46:31

Én egész másra gondoltam hogy felrakom a tv tetejére:D Mikor aszongyják,hogy múúkodj:D - mongyuk az asszont:D
Eről jut eszembe Fehérvári emberke még mindig nincs?Aki tudja hol van szexshop F.váron írgyon már :D Nem kiröhögni az embert! DDD joint30@freemail.hu

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.02.01. 11:54:56

üdv Morigan! Kíváncsian várjuk írásaidat!

joint30 2009.02.01. 15:33:24

Ennyire már neéljetek házas életet bazzz:D
Még hozzá tökéletesset:D
Sehol senki?Ez nagyon langyi:D

Didi anyátok 2009.02.01. 17:51:35

Nem a Mentalistára gondolt a kedves új szerzőbácsi egész véletlenül? XD

Morigan 2009.02.01. 20:40:45

@Didi anyátok: dede, köszönöm a javítást
süti beállítások módosítása