Életjel?

 2009.04.21. 22:09

Hej cudar világ! Milyen hely lettél mióta nem ment a blog... Kitört egy válság, leváltottak miniszterelnököket. A Ku Klux Klán még mindig nem vett be a tagjai közé és világuralomra sem sem törtem egyenlőre. Amióta nem írtam agysejtjeim jelentősen lehaltak a sok Hal a tortánnak hála. Még meglátom mi lészen, szóval ha van rá igény még lehet itt valami. Ha meg nem akkor gitárom pengetem, köszönöm a figyelmet :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aetherius 2009.04.23. 16:48:31

Még jó hogy véletlen felnéztem és észrevettem hogy megint döl az.. agyhúgykő!
süti beállítások módosítása