Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"A műsorvezető azt állítja, hülyeség, hogy Liptai Claudia egy Richard R. nevű holland tévéssel kavar [1]na, mivel a férfi vele aludt egy sátorban Afrikában. Frei a Napi Ásznak elmondta: nevetségesek ezek az összeboronálási próbálkozások, mivel a holland tévéproducer a Sztárok a fejükre estek című műsorban „a két műsorvezető lelkét trenírozta”, és emlékei szerint „pont annyira szimpatizált Claudiával, mint Áronnal”. „Én aludtam Richarddal egy sátorban minden nap, és egyszer sem volt csere, Claudia hálótársa soha sem jött át az én sátramba” – tényfeltárta Frei a lapnak."

Hát kérem, ezek az összefüggések már meghaladják az én felfogóképességemet. Frei aludt egy sátorban a hapsival nem Klaudia. Márpedig akkor miért nem ment át a csávó Klaudiához? Mert Tamással is jól érezte magát. De Tamás szerint Áronra is nagyon odafigyelt a jóember.
Eléggé belterjes ez a elebvilág... El tudom képzelni hogy Kiszel Tünde is valami ilyen vadházasságból jött létre 60 évvel ezelőtt.
Mit lehet még ehez hozzáfűzni? Hogy Tündéről mostanában annyit hallunk mint Cini régi melleiről? Pedig hát azok felfüggesztettet kaptak... azóta is lógnak a művésznőn. Pedig lehet azokból könnyebb lenne tölcsért gyúrni mint a kezeiből. Egyébként letöltöttem egy filmet mejnek címe Rock and Roll szamuráj. Garantáltan mocsok, majd beszámolok róla ha megnéztem :D
 

Címkék: beteg szex idióták bulvárkomment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása