Igen hölgyeim és uraim... ha reggel felkelek és ezt tudom inkább nem kelek fel. Az egy dolog hogy a kocsinkat a rendőrök segítenek eltolni a benzinkútig, aztán a panelrengeteg közepén majdnem lelegeli rólam a zakót egy őz... de hogy Tankcsapda klippben szerepeljek? :P
Nagy nehezen berángattak, tényleg nehéz volt, 3 ember kellett hozzá akiken azóta harapás és rúgásnyomok vannak. Szóval bevittek és leültünk tábori ágyakra, aztán álltunk a tábori ágyak előtt és vártuk a sztárokat mint az amerikai ejtőernyősöket 44-ben. Az eredmény ugyanaz volt mint akkor, szóval nem jöttek. Mivel volt ott egy kerekesszék és nekem régi vágyam volt hogy kipróbáljam ezért beleültem és tettem egy pár lépésnyi távot. Na itt kidurrant az egyik kerék ígyhát gyorsan felálltam belőle és innentől én nem tudok semmiről sem, ott sem voltam. Ja de... sajnos. Megjöttek Lukácsék, na nem a bibliából hanem a szomszéd folyosóról. Mindenki tapsolt, csak én nem értettem hogy miért. Az egyik bíztatóember egy kis bíztatást kért ami már annyira szánalom volt hogy alig bírtam elbújni ne vegyék észre a röhögésemet. Szóval bújkáltam mint Rumcájsz Jicsinben, meg mint Geronazzo Máriában a 8 bré. Aztán Lukácsék dedikáltak leereszkedtek a nép közé nagy kegyesen, mint a hazai rock nagyapák, szinte várta az ember hogy a kandalló mellett majd öregemberesen mesélnek valamit papucsban és pipával.
Na Lukiék befejezték a haverkodást és fájront haza. Mi meg maradtunk immár bálványok nélkül forgatni.
Egy kiscsávó ült mellettem egyik oldalon akit egy hajszál híja volt hogy nem ütöttem egyon egy sörpaddal. Okoskodik itt hogy a Tankcsapda a legjobb a világon, minden szar, meg dobolja a lábával hogy Tank-csap-da. Végülis el kell kezdeni valahol de másokat ne irritáljunk már :P
Az egyik szereplő egy csaj volt, nővérkének öltözve. Kurvás nővérkének. Fehér tangája volt, a többit a fantáziátokra bízom. Közben csendben megjegyezte hogy elveszítette ma a kameraszüzességét. Ezt kissé nehezen tudtam elképzelni... de hát láttam már olyan videót ahol egy focilabdát tett fel magának a néni...
Volt füstgép is :P a füstöt nagy fekete legyezőkkel nyomták szét... már vártam hogy mikor csapnak velük fejen valakit.
Aztán mivel vannak istenek, (csak engem nem szeretnek annyira) vége szakadt a forgatásnak.
Mérleg:
+ :benne leszek egy klipbben
- :kurvára unatkoztam és fáztam 2 órán át és majdnem kidobtak a forgatásról mert pofáztam
 

Címkék: vélemény bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.04.27. 21:26:12

a füstgép jó mert a glicerintől lehet fosni...:Dmeg nitrálni és kész a nitroglicerin.azt lehet bűvészkedni vele:itt a kezem,hol a kezem?..bammm...a plafonon...meg ment belőle a falra is:D

Dd 2009.04.28. 18:45:54

Na azért pár helyen javítanék :) szóval nem kellett rángatni ezt a gyereket sehova, mert nem volt róla szó, hogy mi is szereplünk a klippbe, csak olyan jól néztünk ki, hogy szinte könyörögtek h szerepeljünk (najó ez nemigaz, azé maradtunk mert nem kaptunk kocsikulcsot, de jó ezt hinni :P ). Aztán beteget kellett játszani, amivel nem is volt gond, mert kb. betegre röhögtük magunkat (höhöhö), és most várjuk h jelöljenek az oszkárra, de legalább egy golden globe-ra...:P

Bazsiahegyről 2009.04.28. 19:07:45

ugyvan... jelölési kategóriák: legjobb mellékszereplő, legjobb speciális effekt

Aetherius 2009.05.01. 00:06:01

Legalább a nővérkéröl mellékelhetnél egy fotót :D

Bazsiahegyről 2009.05.01. 11:22:27

annyit azért nem ért :P

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.05.02. 12:14:09

Ez a nagy baj ezzel az oldallal. Írnak 3 nap alatt vagy 10 bejegyzést, erre 1 hét szünetet tartanak. Miért nem lehet beosztani szépen az írásokat??

Bazsiahegyről 2009.05.02. 14:31:28

Na zavargásokat be lehet fejezni... Írnék én ha valaki elolvasná azt a kurva posztot, vagy hagyna valami életjelet. Meg ha nem lenne 38 fokos lázam.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.02. 15:00:40

Én olvasom:) Beosztom magamnak a posztokat okosan:)
Bazsi jobbulást!

xlitee 2009.05.02. 22:08:19

bazeg most látom hogy ujraindult a honlap...

mi a picsa van itt???kibasztak bazsi vagy mi?:D

Bazsiahegyről 2009.05.03. 09:58:27

nem, nem basztak ki... csak mérhetetlenül unatkozok :S a világ összes rejtvényét megfejtettem (tudom belőle hogy albániának mi a pénzneme, kínai hegységek nevét, stb...) és rájöttem hogy valami hiányzik az életemből... Talán csak nem a kurvaanyázás?
süti beállítások módosítása