Csiga biga gyere ki

 2009.05.09. 20:10

Azt hiszem mint minden nagy embernek egyszer nekem is a gondolkodás lesz a vesztem. Épp néztem a Family Guyt amikor eszembejutott eme lenyűgöző gyermekdalocska.

"Csiga-biga gyere ki
 Ég a házad ideki!
 Kapsz tejet, vajat
 Holnapra is marad"

 

Na ezt az elvetemült faszságot... Már miért jönne ki az a nyamvadt csiga abból a rohadt házból hogyha bele van nőve??? A ház pluszban mészből van ha jól tudom tehát nem nagyon ég...
És mennyire kurvára örülhet szegény csiga hogy kap tejet vajat! Másra sem volt szüksége neki, ég a háza és még tejet adnak neki meg vajat, nemhogy eloltaná valamelyik hülyegyerek... Nem, körülállják és énekelnek neki. És csodálkoznak hogy itt tart a társadalom :P
Aztán meg csodálkoznak hogy nem eszi a vajat meg nem issza a tejet. A csiga növényevő csak megsúgom.
Ezen felbuzdulva írok egy gyermekdalt énis, csak azé hogy híres lehessek a pop/gyerekdalszakmában.

"A sün egy, makacs kis dög,
 ha fingik olyan mintha menny dörög!
 A disznó meg egy rohadt nagy dög,
 ha levágom többet nem röfög!
 UIuiuiui töff töff"

 
 

Címkék: vélemény beteg beszámoló idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2009.05.09. 20:41:32

milyen igaz! De melyik FG epizód közben jutnak ilyenek eszedbe? :D

Bazsiahegyről 2009.05.09. 20:53:39

igazából a family guy sem kell hozzá, én gyermekded lélek vagyok :)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.10. 14:41:03

:D:D
én is szeretem a famili gájt:)

Bazsiahegyről 2009.05.10. 14:59:32

van egy oldal (online streamlet) ahol fenn van az összes rész :P a címért lehet jelentkezni :D
süti beállítások módosítása