Gyerekek kérdezzetek!

 2009.05.21. 18:52

Honnan tudom hogy tetszem egy 13 éves lánynak? Én 14 vagyok...

NH: Sokat van melletted a homokozóban, sőt néha elkéri a körteformáidat meg esetleg a répa alakú ásódat!
bazsiahegyrol: Ha meghúzza a hajadat az jó jel...

Tényleg van olyan, aki ki tudja nyalni saját magát?

NH: Persze hogy van! Már említettem Rozi cicát korábban. Kérjek tanácsot neked?
bazsiahegyrol: Ja, én egyszer egy hóigluból kinyaltam magam.

Mit csinálnátok a helyemben?

NH: Innék egy sört és hagynám a hülye kérdéseket a picsába...
bazsiahegyrol: A kombiné a kombiné a csipkés kombiné...

Az lenne a problémám, hogy 5 napja a makkomról mintha kicsi hámdarabok jönnének le és azóta piros is....nem fáj meg semmi csak fura... egy 16 éves srác......

NH: Szerintem havonta egynél többet kéne mosni. Ajánlom figyelmedbe a korábbi felvilágosítást volt abban is valami iylesmi probléma...
bazsiahegyrol: Addig jó tesó amíg nem maga a makkod esik le.

Az lenne a kérdésem, hogy azt honnét lehet érezni magamon, ha kellemetlen a leheletem? Még nem csókolóztam és attól félek, hogy ha arra kerül a sor, akkor a partnerem megjegyzi, hogy rossz szagú a szám. Reggel és este is mosok fogat, meg sokat rgózok. Van még vmalami tipp amivel hosszan tartó friss leheletet tudok biztosítani magamnak?

NH: Gondolom ha a monitor is hátrébb emgy gépezés közben, akkor talán egy ici-picit szar szagú a szád. Ajánlom a sósavat fogmosás után szájvízként alkalmazva. Akkor tuti nem az lesz a gond, hogy büdös a szád.
bazsiahegyrol:Igyál sok pálinkát hagymával, meg ne egyél szart.

Szia! 20éves lány vagyok. Június közepén lefeküdtem az akkori barátommal,nem védekeztünk és belém élvezett! Azóta már eltelt 9hét és nekem már 2x megjött a menstruációm! Ettől függetlenül lehetek terhes??? Ezután az együttlét után a nemi szervem környékén viszkető érzést tapasztaltam és feltünöen sok fehér folyásom volt,ami számomra elég furcsa volt! Ez az állapot 2hétig tartott! Orvoshoz nem mertem elmenni! Elkaphattam tőle valamit??? 2héttel ezelőtt lefeküdtem a jelenlegi fiúmmal és ő is belém élvezett! De 1hét múlva megjött a menstruációm! Terhes lehetek??? Előre is köszi a válaszokat

NH: Köszi  a kisregényt.... Ahogy kivettem tapasztalod a vegetarianus vaginus tünetetit, magyarul a vega pina jellegzetes "kívül retkes, belül gombás" tüneteggyüttesét.
bazsiahegyrol: Ajóisten tutta előre hogy aaaa töppség a pokóra lyut. Eszüüünk iszuuuunk néha behányunk s ha szerencsééénk van akad egy juk...

A tablettás módszer használata esetén mennyit kell fizetni? Köszönettel egy lány

NH:  Attól függ melyik tablettás módszerre gondolsz. Ajánlom az aszpirin módszert. Tudod szex helyett a térded közé szorítod a tabit és biztos nem lesz gond.
bazsiahegyrol: A tablettással vigyázni kell... inkább igyál csak minőségi bort.

Tisztelt izé! A partneremmel mindig használunk óvszert de most egy érdekes helyzet állt elő. Miután elmentem, kicsúsztam az óvszerből. A partneremben maradt a kondom de egy-két centire kilógott belőle. Az a kérdésem lenne hogy lehet-e terhesség? És a gyorstablettát csak orvossal lehet feliratni? Gyorsan segítsetek!!!

NH: Örülj hogy nálad kilógott a vége. Én bányászhattam....  COOL
bazsiahegyrol: Lődd le a gólyát and don't panic...

Címkék: beteg felvilágosítás fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4M13N 2009.05.21. 20:22:29

nem beleokoskodás de az utolsó kérdésnél nem árultátok el a forrást?

Bazsiahegyről 2009.05.21. 20:23:37

de ez nem az igazi forrás :P ez csak egy a sokból :P eddig nem innen dolgoztunk

D4M13N 2009.05.21. 20:25:08

@Bazsiahegyről: Oké.Akkor továbbra se olvasom azt az oldalt mert így sokkal viccesebb.Régi bravo újságos emlékek.Ó igen.

Bazsiahegyről 2009.05.21. 20:27:51

a Bravo-ról akartam énis másolni ide leveleket de nem voltak... :S

Minusz 2009.05.21. 20:33:42

vazz,melyik állat írta ki arany laci honlapját???képes voltam megnézni,és nem tom eldönteni hogy sírjak,lelőjem magam,netán őt,vagy röhögjek..nem röhögök,ez már fáj:Dmondjuk sokra vihette volna a csávó ha újságírónak vagy sci-fi írónak megyXD

Bazsiahegyről 2009.05.21. 20:37:05

hogymondhaszilyet???????? ő a példaképem :P a szellemi vezetőnk eme sötét órán :D

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.05.21. 22:21:46

Baszki...visítottam... örömmel látom, hogy lesz még téma bőven, amit kivesézhetünk páran....

Aetherius 2009.05.22. 12:25:35

A tabletással tényleg vigyázni kell, csúnyán megfosat másnap!!

Bazsiahegyről 2009.05.22. 14:08:33

csak ha a kannát is megiszod hozzá :P

Aetherius 2009.05.24. 18:11:25

Én elszívni szoktam, az lehet a baj? :D
süti beállítások módosítása