Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vizuáis terrorizmus II.

 2009.05.22. 08:38

Magdi anyus... hogy állhattál össze még Tündével is? Vilibácsi mit fog szólni? Nem csoda hogy kiírtak a sorozatból...

 

 

 

 

Tünde mindenkinek megmutatja pajzsmirigyrákját és a fehérneműre lágyan rálógó háját. Ha Jabbának lett volna haja és felvesz egy iylen ruhát... nem llehetne érezni a különbséget.

 

 

 

 

 

Tudósok próbálták megfejteni hogy mi lett Marilynnel valójában... Hát én lerántom a leplet. Marilyn beszedett egy csomó gyógyszert és Tünde lett belőle. Vagy nőimitátor.

 

 

 

 

Tünde nem bírta tovább és beállt a kolbászkészítő vikingek közé. Ott mint Ikea Brünhilde ismerhetik a svédek. Figyeljétek ezt a támadó állást a kolbásszal, bárkinek képes az ánuszábe beledugni...
És az a tál disznósajt... hát igen... mennyivel szebb nála.
 

 

 

 

 

 

 

És így az utolsó ostorcsapás. Hogyishívják Kuzin látható a képen ott alu lmég mielőtt levált volna anyjáról. AMúgy nemdenem gyanús hogy a mellei mintha kisebbek lennének itt? :P

Címkék: tv beteg szex idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edy85 2009.05.22. 09:00:51

ÁÁÁÁÁ bazzz. Megvakultam!!!

Bazsiahegyről 2009.05.22. 09:04:04

XD hogy én mennyire élvezem ezt :P

Edy85 2009.05.22. 09:07:43

Gondolom. de hogy fogok így most dolgozni??? :)

D4M13N 2009.05.22. 10:44:58

Na ez több a Sok(k)nál.Első képek még oké,de az utolsó ahol a patkány odadöglött a lába közé.Már ne is haragudj,de onnan tarzan kiabál ki jobb esetbe.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.22. 12:01:48

Óbazmegmár:D
Ugy vagyok ezekkel a képekkel mint a horrorfilmekkel, az egyik szememet eltakarva nézem, csúnya meg félek tőle mégis kiváncsi vagyok a végére.

Azért kicsi ott a cicije mert még fejlődésben van, még csak tinédzser:D

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.05.22. 12:57:31

Hányás... főleg ebéd után...
@Bazsiahegyről: nem félsz hogy Téged is elővesz, és beperel rosszhírnév keltésért?:D

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.05.22. 13:52:26

@SuetiMueti: Szerintem szerelmes belé... :-)

Amúgy az utolsó ostrocsapáson mintha más alakja lenne a melleinek mint a többin.

Magdi anyus, meg azért kezdett kurválkodni, mert ez a "cafka" belevitte a rosszba. Magdus megrontója maga Tüncike!

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.05.22. 13:55:06

Az utolsó kép szerintem gillette reklám, vagy nemtom. A kolbászos meg inkább szopó állás az...

Bazsiahegyről 2009.05.22. 14:08:00

nem vagyok szerelmes belé :P inkább szarnék ici-pici süniket... csak olyan jó titeket kínozni :D

Bazsiahegyről 2009.05.23. 07:46:51

@Tyss: látom már annyit sokalltál hogy nemtudod mit beszélsz :P
süti beállítások módosítása