Vélemény

 2009.07.05. 19:12

Hát meg kell hogy mondjam amíg beteg voltam azt hittem hogy azért nem fog dögledezni a blog, ha már egyszer 2-300 olvasónk van. De hát ki gondolta hogy itt mindeki puhapöcsű és egy ember sem lesz aki élne lehetőséggel hogy idekullantson egy posztot :D
Meg kell mondjam el vagyok keseredve mérhetetlenül :P Azt hittem nemcsak a szátok véres hanem legalább az ujjatok is és írni fogtok :D
Na de a lényeg hogy közben előkerült egyik legelső olvasónk is aki nem más mint Fiorentina :) Hozta őt isten, meg a fehérgólya :P


 

Címkék: web beteg videó perverz fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.07.05. 19:20:37

több rostot kéne ennie...

am meg ezt kikérem magamnak. én is majdnem a kezdetek óta olvasom a blogotokat csak akkor még Consuela néven kommenteltem. ennyi.:/ de azért nincs harag.:)

Baranta · http://baranta.inda.hu 2009.07.05. 19:39:45

én azért csak megetetném vele...

Bazsiahegyről 2009.07.05. 19:51:12

@PrincessConsuela: tudom, de fiorentina volt az első állandó olvasó/kommentelő :P

Fiorentina 2009.07.06. 08:41:02

:D Thx Bazsi :)! Hát mostmár ismét állandó olvasótok leszek :)!
süti beállítások módosítása