Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lányok nektek bejön a lábfetish?
Hát az mindenkinek bejön ha egy rohadó zoknival cirógatják a lábát nem?

Lányok van olyan, hogy orgazmus közbe elpukizzátok magatokat?
Sőt, össze is fossák!

Az análsextől nem lesztek kakisak? és ha pl magamnak szeretnék újjal a popsimba nyúlni, akkor nem leszek kakis?
Kaksis nem lesző csak fülig szaros! Próbáld meg hurkapálcával a felnyúlást!

Hány éves korig szexelnek az emberek? Mármint, nagyanyáink is élnek szexuális életet?
Hajajj... a 64 éves nagyim animalban utazik, mindig mondja hogy a kutsa bassza meg!

A csúnya nők lehetnek jók az ágyban?
Nemtudom... nem fog kiderülni mer CSÚNYÁK...

Hogy mondjam meg a barátnőmnek, hogy nagyon büdös a puncija?
1. Hé Te! Há büdös a p***inád!
2. - Tessék asszony itt a szappan!
   - Mé?
   - Mee büdös a pinád!


14 éves vagyok. A csajom 5X dobott. De még mindig tetszik nekem. Mit tegyek hogy visszakapjam?
Te egy irdatlan nagy balfasz vagy ugye tudod?

Anális szexkor miért van az, hogy 10ből 1alkalommal kaksis lesz a mogyoró? :D
Mert általában az ember seggében szokott szar lenni nem porcukor.

A barátomat körül fogják metélni, na de az hogyan történik?
Hát jön a rabbi és leharapja neki a bőrt a kukijáról.

Azt szeretnem kerdezni hogy nemsokara megyek egy taborba es hogyan szedhetnek fel egy lanyt?
Számítógépes táborba nem mennek lányok :D

Milyen stílusú lányoknak jön be a Brian keresztnevű csávó?
Milyen stílusúaknak? Pl.: Lakatos Paméla, Orsós Leokádia stb...

Teherbe eshettem? A Páromról zsebkendővel letöröltük a spermákat, majd a zsepit rá 3 órára kézzel megfogtam, eldobtam, és utána elfelejtettem kezet mosni, mielőtt vécére mentem.. teherbe eshettem?:S
Inkább eshettél volna egy mély kútba aztán nem lenne több gondunk... Miért mindig a hülyék szaporodnak gyorsan? :D (nem akarok ujjal mutogatni egyes csajokra, mert rászokok a lopásra)

Egy hónap után le szabad feküdni vmivel?
Hajjaj, kistalicskával, sövényvágóval, sárgarézkilinccsel...

Címkék: beteg szex perverz felvilágosítás agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.07.12. 21:08:17

az utolsó kettőn sírok! úristen ilyen nincs! le lehet feküdni VMIVEL??:D:D:D:D:D:D:D Letörölte a SPERMÁKAT aztán elment pisilni, terhes lehet-e? max gondterhes de az nagyon!:D:D:D

Bazsiahegyről 2009.07.12. 21:12:58

de van... és egyre több :D

Fiorentina 2009.07.13. 08:28:08

Én ezt már nem hiszem el...Ezeken a szívlapát se segít....

Bazsiahegyről 2009.07.13. 10:01:02

hát nem :D de azért próbálkozni lehet :P

D4M13N 2009.07.13. 10:28:24

kaksis mogyoró az olyat ütött,leestem a székről.
süti beállítások módosítása