Dzsekó szelleme

 2009.07.17. 09:04

"Gray Slogetts csinált néhány fotót eladni szánt Roverjéről. Amikor megnézte a felvételeket, döbbenten látta: a minap elhunyt popsztár, Michael Jackson képe jelent meg a motorháztetőn. Gray Slogetts csinált néhány fotót eladni szánt Roverjéről. Amikor megnézte a felvételeket, döbbenten látta: a minap elhunyt popsztár, Michael Jackson képe jelent meg a motorháztetőn.
– Az ismerőseim szerint egész bizonyos, az énekes szelleme jelent meg, de én úgy gondolom, pusztán a felhők fura játéka az egész – nyilatkozta egy bulvárlapnak Gray, aki azon már nem gondolkodott el, hogy akkor esetleg éppen az égen megjelent szellem földi tükröződését látták viszont."

Ugye ti is látjátok amit én látok? Úgy biza egy felhő! Aztamindenit... Lehet hogy megártott a sok ale szürcsölése a csávónak mert ebben az alakban én inkább a Mesék a kriptából Kriptaőrét tudom felfedezni, vagy Dart Védert maszk nélkül.
Vagy ami még lehetséges hogy Dzsekó belement a halála előtt egy kis bizniszbe, és msot így próbálják meg többért eladni akocsit, és ő is kap részesedést az árból. Nemhiába nem temették még mindig el.
A Thriller óta félek attól hogyha ez egyszer meghal elkezd majd mászkálni jön a Holtak Hajnala... Nagyon nem lennék hepi. Arról nem is beszélve hogy rontaná a fekák helyzetét :P
 

Címkék: beteg fájdalmas bulvárkomment agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.07.17. 14:22:53

nem baj,lesz új Jacko,klónozni fogják:Dez hiányzott,mi?:D

Bazsiahegyről 2009.07.17. 14:41:01

és te felismerted a képről? :D

Fiorentina 2009.07.17. 18:34:34

Kövezzetek meg, de tényleg emberfeje van a felhőnek...Most nem azt mondtam, h tényleg Jacko az, csak, h ki lehet belőle venni egy ember fejét. Nem baj, már felvették a "szellemét" is videóra(na persze, valószínű), már csak ezek a képek hiányoztak......

Bazsiahegyről 2009.07.17. 21:41:44

:P igen :D de ez akár az én szellemem is lehetne...

Fiorentina 2009.07.18. 17:18:21

Hát igen, én is ezt mondom, h emberfeje van, nem azt mondtam, h Jackson az :DDDD

Bazsiahegyről 2009.07.18. 17:46:15

de egy teknősnek is kb ilyen feje van :P

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.07.19. 20:52:26

Már a poszt cimén is szana szét nevettem magam:D és az a kép..sok barom.

Bazsiahegyről 2009.07.19. 20:55:00

te kit fedeztél fel benne? :D
süti beállítások módosítása