Hogy magyaráznátok meg?

 2009.07.22. 14:50

Hogy magyarázzam meg neki a dolgot hogy a régebbi hazugságaimat ne vegye észre?

Van egy 22 éves nagyon szép lány aki tetszik és szeretném felcsípni.Fel is vettem MSN-re hogy dumcsizzunk.
Ő azonban leszögezte hogy neki olyan pasi kell akinek "van pénze".
Egy picit füllentettem neki,hogy nagyvállalkozó vagyok van egy luxusvillám meg BMW terepjáróm és 200 millió Ft a bankszámlámon.Ja és egy képszerkesztő progival kicsit izmosabbra is formáltam magam a képemen.
A bemutatkozóm olyan jól sikerült hogy már találkozni is akar velem minél gyorsabban.

Az igazság ezzel szemben az hogy albérletbe lakom,segédmunkás vagyok,nincs autóm és lóvém pláne diplomám.Ja és elég vékony is vagyok tehát nem izmos.

Szerintetek bevenné ha azt mondanám neki,amikor találkozom vele,hogy a vállalkozásom éppen tönkrement,luxusvillámat bérbeadtam,BMW terepjáróm a szervizbe van,a 200 millás bankszámlámat pedig éppen egy peres ügyem miatt befagyasztották?
Ja és az izomtalanságot pedig avval magyaráznám hogy néhány napja rá álltam az Atkins-féle diétára és leapadtak az izmaim.
A diplomám meg múltkor szalonnasütéskor véletlenül beleesett a tűzbe.

Igazából nem is akarok tőle sokmindent csak nagyon ágyba szeretném vinni egy párszor.

De szerintetek bevenné?(annyit hozzáteszek hogy nagyon jól tudok beszélni és jó a magyarázó képességem is!)

 

Na erre válaszokat kérek, vagy csak simán röhögést amit nem sikerült egészen elfolytani XD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N@gy 2009.07.22. 15:22:12

Hát erre ezt mondanám együtt érzek...
DE NEM XDXDXDXD ilyen hulladék nővel szóba se állnék XD. Elküldeném a halál faszára! Szerintem hajtsd el a picsába, menny egy diszkóba szedj ott össze valakit :D

D4M13N 2009.07.22. 15:22:28

Hát,hogyan kezdjen bele az ember.
Egy óriás bantu bassza halálra az ilyen idióta embert.
Először is mi a francért kamuzik,4 feles a light kólájába buliban aztán már lehet is döfni.
Nem kell itt hazudozni.Főleg nem ilyen gyengén.TEhát ez alapból kamuszag,de ha a leány be is vesz akkor a dugás után jó mélyre el kell temetni,vagy ha az ő családja is gazdag még aznap elvenni jó házastársi szerződéssel.
De azt remélem hogy van egy báttya a csajnak aki a szart is kiveri az ilyen hülyegyerekből.
most hirtelen ennyi.

noroi 2009.07.22. 15:53:33

megérdemlik egymást...

Bazsiahegyről 2009.07.22. 16:28:36

hát de meg ám :D imádom az ilyet :D

Mokuss 2009.07.22. 17:14:42

lol remélem a csaj nem csaj hanem egy hájas 40es faszi aki jol seggbe bassza ezt a buzit XD

Bazsiahegyről 2009.07.22. 17:18:40

itt már minden megeshet :D

D4M13N 2009.07.22. 19:08:21

ez a kommentsorozat gyönyörű.Főleg a végén a fohász elutasítása.Röhögtem mint állat.
süti beállítások módosítása