Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Buszon hogyan szoktatok ismerkedni?
Szia, te is ezen a buszon utazol?

Arnold Mol-Házaspárbaj cimű könyve télleg segít a konfliktusok kezelésében?
Hogyne segítene... kurvanagyot lehet vele ütni!

22 éves szűz fiú vagyok miről maradtam le idáig?
Hát, mint már fejtegettem nem vagyok egy biosztanár, de szerintem a dugásról.

Hogy kényeztessem a barátom heréit?
Izzó piszkavassal :D eglátod hogy fog örülni ha abbahagyod...

Kb 2 perc alatt elfáradok amikor dugok egy csajt, a technikával lehet a baj vagy csak gyenge vagyok?
Háháháháhháháháháháháháááá XD Gondolom attól is elfáradsz ha ránézel egy súlyzóra vagy futócipőre :D

Ha egy pasi nőiesen jár, tuti hogy meleg?
Nem, viszont lehet hogy seggbekúrták. És nem az a buzi aki simogat... hanem aki hagyja.

Aranyosan kezdeményezni? Hogyan?

Mondj neki egy mesét, aztán szopjad le.

Teherbe eshet attól egy nő/lány, ha nem vaginálisan szeretkezünk?
azaz hátsó, illetve ha lenyeli...

Ezt már annyiszor kifejtettük... Hát hogyne eshetne teherbe, ha van Rambondód, ez keresztülverekszi magát mindenen (még a fogakat is kiveri) és gyerek lessz belőle. Punk tum.

Van értelme ma udvarolni?
Ja, ha nem csinálod sok lesz a parlagfű a kertben és megbűntetnek a yardok.

Görbe a farkam ez probléma?
Nem, legalább tudsz kanyarban pisálni :D Meg a csajod is tudja szopás közben a TV-t nézni.
 

Címkék: vélemény szex perverz felvilágosítás pihent

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kocian 2009.07.24. 16:10:50

Az izzó piszkavasból csak a háromágú jó... kettő a golyszliknak egy meg beforrasztja a seggeden a lyukat!

Bazsiahegyről 2009.07.24. 16:17:22

ez elég szemléletes volt hogy ne akarjak vacsorázni majd :P

Fiorentina 2009.07.24. 16:46:27

@Kocian: Na bazz....Aztán hol fog szarni? :XDDD

Bazsiahegyről 2009.07.24. 17:07:14

mint a south parkban... szájon át :D
süti beállítások módosítása