Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lenyeltem. Nem szedek fog. Gátlót. Lehetek terhes?
Ha lenyelted az óvszert is mellé akkor nem.

Szexeltél már úgy hogy a háziállatod (kutya, macska) egy szobába volt veled és látta?
Hajaj, még a szomszéd csirkéi is nézték aztán be is szálltak. Lenyalták a hátamról a nutellát.

Befolyásolhatja a nemiszerv növését a hasonalvás?
Hát gondolj bele... szerintem te hason alszol... és mekkora egy fasz vagy...

3 rázás már hokizásnak számít?
Csak komplett felszerelésben, sorcsere után.

Az jo ha az én brém 16cm hosszú 13cm a kerülete?
13 cm a kerülete? Mer mid van öregem növésben lévő diófád?

Fura lehet az, hogy azt élvezem ha egy lány eltapos? Szó szerint értve. Vannak itt olyan lányok akik ezt szeretik?
Hát nekem speciel már nem fura ennyi hülye kérdés után, de azért megnézném hogy tapossa ki a beled egy nőstényelefént.

FIúk! Nektek ha feláll akk azt ti érzitek vagy csak lenéztek és észreveszitek?
Bazmeg... nem, nem vesszük észre meg nem is érezzük... az csak úgy feláll aztán ha ránkköszön akkor tudjuk hogy jé ez áll bazmeg...

Van itt olyan lány vagy fiú aki élvezi, ha lepisálják?
Szerintem van... a fingós lányok után már nem lep meg semmi.

Hulknak mekkora lehet a f*sza (kerület és husszuságra gondoltam)?
Hát még egy jól felfegyverzett bálnát is meg tudna baszni.

Címkék: beteg szex perverz felvilágosítás fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.07.26. 18:21:39

Hulknak mekkora lehet a f*sza (kerület és husszuságra gondoltam)?

az egyik előbbi kérdés tanulságait levonva a két méret aránya 16:13,mostmár csak az egyik méretet kell megtudnod..sok sikert hozzáXD

Fiorentina 2009.07.26. 18:50:21

Na, elég a fárasztásból! Ennyi hülye ember nincs!! Ugye, h te találod ki ezeket? Legalábbis remélem :(((

Bazsiahegyről 2009.07.26. 18:54:00

nem én találom ki :D ennyi hülyeség nekem sem menne...

Minusz 2009.07.26. 20:42:17

menj fel gyakorikérdések.hu-ra,ott láthatsz pár ismerős kérdést:D

Bazsiahegyről 2009.07.26. 20:46:57

ezek is onnan vannak... a blog indulása óta onnan halászunk

PrincessConsuela 2009.07.26. 20:52:39

Diófa áááXDXD
am meg a hokis srác túl komolyan veszi a filmeket. ez pl a Tök alsó 1ben volt.

Bazsiahegyről 2009.07.26. 21:06:32

az tudom melyik :D abban játszik az a buzi ..a nevét nemtudom :P

Bazsiahegyről 2009.07.27. 09:45:27

azaz :D az a szőrös burnyák :P
süti beállítások módosítása