Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kicsit tágnak érzem magam. Hogy lehetne ezen változtatni?
Ujjaztasd meg magad egy elefánttal!

Ha sperma megy valaki kezére hideg vízzel le tudja simán öblíteni úgy, hogy ne maradjon rajta?
Nem, mert hegymászófelszereléssel kapaszkodnak a kezeden és új civilizációt hoznak létre. Így született Izé is az Addams Family-ben.

Hol tudok úgy masztizni, hogy nem lehet észrevenni?
Oroszlánbarlangban vagy egy medve odújában.

Zselés vagy rúdvibrátor a jobb?
A rúd... mer az 3 méteres :D

Ha kinyalt a barátom, attól lehetek terhes?
Csak ha faszt szopott előtte és szájbadurrantották.

Mit jelent az ha egy srac aki nem a baratom kinyalt?
Azt hogy egy kis kurva vagy, mert megcsaltad a pasidat...

Hogyan lehet tágítani a végbélnyíláson anális szex előtt?
47-es stoplis focicsukával.

Amikor északai magömlésetek volt mit csináltatok?
ÖRÜLTÜNK BAZMEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Most mi legyen? Menjek el orvoshoz?
A barátommal lefeküdtem tegnap előtt, és a bnőm adott egy gyógyszert, hogy ha már a pasin vagyok vegyem be. De mivel nem én voltam a barátomon, ezért ő vette be. Nagyon félek, hogy terhes lehetek, ugyanis a barátom elment.

Hahahahahaahhahahhahahaaaaaaaa XD XD  XD

Címkék: szex hülyeség perverz felvilágosítás pihent

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daerk 2009.07.28. 13:06:11

istenem:D

az utolsó betette a kaput nagyon...

Bazsiahegyről 2009.07.28. 13:51:22

@daerk: :D nekem is kissé :P

PrincessConsuela 2009.07.28. 13:57:28

úristen az utolsó nagyon fáááj!!!XDXD

martika80 2009.07.28. 14:01:28

Hát...Na!Pont ezeknek nem kellene hagyni szaporodni!!!

noroi 2009.07.28. 14:09:15

mindig azt hiszem, hogy hülyébb kérdések már nem lehetnek és mégis... :D

Bazsiahegyről 2009.07.28. 14:48:08

@PrincessConsuela: vegyél be rá bogyót :P
@martika80: ötlet ellene? :D
@noroi: az emberi hülyeség végtelen...
@Tyss: XD

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.28. 16:10:22

"Amikor északai magömlésetek volt mit csináltatok?
ÖRÜLTÜNK BAZMEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Én ezen röhögtem a legjobban...ez annyira őszinte volt:D

Fiorentina 2009.07.28. 18:15:48

Az utolsót tuti, hogy valaki kitalálta...Ilyen biztos nincs!!!!
süti beállítások módosítása