Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy özvegy asszony nehezebben talál társat. Miért?
70 fölött már nehéz kiásni bárkit is a temetőben...

Ha egy férfi egy másik férfival elégítteti ki magát orálisan, mert a felesége nem szereti csinálni, akkor meleg a nős krapek?

Nem meleg, mert az max az idő lehet. Viszont akkora buzi hogy ihaj...

A barátomnak 11-cm a farka állva sokszor nem élvezek el mit tegyek? Lehet valamivel növelni?
Köss hozzá répát!

Tegnap épp masztiztam és benyitott a hugom majd egymásnak csináltuk, ciki ez, milyen egyszerű eszközöket használhatnánk?
Ez nem ciki, ezt vérfertőzésnek hívják, bármilyen izgató is ha két csaj csinálja.

Nagyon megtetszett egy munkatársam (főnököm) ikertestvére. Merjek kezdeményezni?
Ikertestvér... tehát ugyanaz mint a főnök, nem? Ha az előléptetés kell, miért nem őt szopod?

A pasim kitalálta hogy bort akar önteni a popsimba, ugye nem csípne vagy ilyesmi?
Nem, nem csíp, de abból olyan igazi szar bor lesz.

Ha a párotok arra kérne, hogy pisild le vagy kakild le akkor megtennéd érte?
Fogós kérdés. Kérek inkább egy zónapocokpörköltet és megeszem a hasáról.

Most meleggé váltam? Ugye nem? :/ lentebb bővebben.
Leíröm tömören, mi van. Én egy fiatal srác vagyok, 18 éves, és nagyon nagy baromságot csináltam a tegnapi napon, ugyanis megdugtam egy emó stílusu fiú ismerősömet, aki 1 évvel fiatalabb nálam, és életem legjöbb szexuális élménye volt. idáig csak csajokkal voltam, és most hihetetlen szarul érzem magamat, hatalmas a lelki ismeret fúrdalásom, és nagyon félek hogy meleggé váltam. Ugye nem vagyok meleg, könyörgöm mondjátok. A másik, de kisebb bajom, hogy a farkam csak 16,5 centi, és 4 centi vastag, nem lehetne valahogy növelni?

Muhahahahahahahahahahah XD

Hogyan kell szűz csajjal "dugni" (nem találtam megfelelőbb szót, előre is bocsi)?
baszni, kefélni, megbökni, toszni, szexelni, meglékelni, répázni ne adj isten szeretkezni...

Hol szeretik a duci, kövér, telt lányokat?
A kannibáloknál...
 

Címkék: szex perverz felvilágosítás pihent napi mocsok agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2009.08.06. 20:38:30

"Ha a párotok arra kérne, hogy pisild le vagy kakild le akkor megtennéd érte?" Jóhogy!:D Aztán meg szétcsapkodnám a mejjén sárga gyerekstrandpapuccsal. :D

Am meg nem értem a pasik paráznak azon h "csak" 16 cm.:/ Azt tök normális és szerintem egyáltalán nem kicsi. Örülhetne h legalább akkora van. :)

kacibog 2009.08.07. 08:28:51

"A pasim kitalálta hogy bort akar önteni a popsimba, ugye nem csípne vagy ilyesmi?"
Nem, nem fog csípni, de a jobb hatás kedvéért toljatok utána egy kis sajtot, vagy diót is. Az utóbbit szigorúan héjastól. :D

_koax_ 2009.08.07. 09:04:36

@kacibog: Egy hét múlva a csaj már a röviditalokat is seggel issza.

kacibog 2009.08.07. 10:35:23

@_koax_: Jah, jah, meg a kaját is a fenekébe nyomatja, így nem kell olyan sűrűn fogat mosnia. :)

Bazsiahegyről 2009.08.07. 12:37:34

:P a south parknak van idevágó része :P

_koax_ 2009.08.08. 14:32:15

vajon a tequilát seggen át is sóval és citrommal kell "inni"?
süti beállítások módosítása