Egy exkluzív hír

 2009.08.25. 14:33

Egy hatalmas előrelépés történt a történelemtudományban! Megtalálták az utolsó élő viking lányt! A hihetetlen hírt itt olvashatjátok először. Ha szeretnétek több infót megtudni a vikingekről, itt megtehetitek. Most pedig bemutatom nektek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ejnye, nagyon szégyenlős. Megérthetitek, hiszen ő az utolsó. Talán ha szépen kérjük, többet mutat magából.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah, már majdnem jó. De legalább felfedte az egyértelmű bizonyítékot. Nézzük meg a mellé illesztett kis képet. Szinte félelmetes a hasonlóság, nem?

A kis hölgy 100%-osan képes volt igazodni a modern technikához, és társadalmunk teljes jogú tagjává vált. Profin kezeli a számítógépet, és az internet nehézségeit is sikerrel veszi.
Rengeteg közösségi oldal tagja, a magyar nyelvet perfekt beszéli. És a képfeltöltéshez is ért.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na jó, a profi kicsit túlzás volt. Figyeljük csak meg a myV*p-logót a képen. :D
Aki megmondja, hogy mi található a háttérben, annak küldök e-mailbe egy kockacukrot.

Mint mondtam, hősnőnk asszimilálódott. A keresztény vallást is átvette, hogy még közelebb kerüljön hozzánk. Sajnos a piacon csak olyan keresztet kapott, ami fordítva áll. De nem baj, gondolta ez is ugyanolyan jó.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos a faj utolsó élő tagjának lenni nem könnyű. Szegényke elég szomorú, mert sehol sem találja párját, akivel egy igazi viking családot alapíthat, és tovább viheti a hagyományokat.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne hagyjuk, hogy ez a bájos teremtés kipusztuljon. Fogjunk össze, és keressük meg méltó párját, aki kiérdemelheti e szépség igaz szerelmét!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.25. 16:03:15

de mi a fasz van a háttérben??

lizcsi 2009.08.25. 17:45:07

csak nem egy temető?

egyébként most regiztem csak, viszont már egy ideje olvasgatom a blogot. éééés tetszik nagyon! :D

Prince Andrew 2009.08.25. 17:46:24

@bojlergyulabá: Nem tudom, azért kérdeztem...én személyszerint az ólra tippelek amiben lakik...vagy valami hasonló állat lakhelye.
@lizcsi: Nagyon szépen köszönjük. Igyekszünk :)

Bazsiahegyről 2009.08.25. 21:42:32

@Prince Andrew: :D ügyesek vagytok! emelkedik a látogatottság is :) holnaptól énis írogatok még kicsit csak hogy ne menjek dolgomvégezetlenül :p

Aetherius 2009.08.25. 23:21:21

Na és ebben hol a poén? Azt mondja meg nekem valaki, mert én nagyon nem találom, sem azt hogy mi a baj ezzel a csajjal.

LucifR 2009.08.25. 23:48:42

akkor örömmel jelentem, megoldódott egy időre a kipusztulás problémája, megtaláltuk a
"méltó párját, aki kiérdemelheti e szépség igaz szerelmét!" --->Aetherius

a viking meg a normann közti különbség megmagyarázásába most nem kezdek bele....

egy szóbeli csokival én is hozzájárulok a helyes megfejtő jutalmához, kb 10 percig nézegettem, tekergettem, nagyítgattam, de ötletem sincs mi van a háttérben

Fiorentina 2009.08.26. 14:09:10

@LucifR: Szerintem sincs semmi baj a csajjal.....Vannak nála durvább arcok is. Ezt a posztot se nagyon értem, de mindegy. Inkább nem kötekszem. Bazsi egy posztot írj már te is, legalább egy utolsót, mielőtt kihal teljesen az Agyhugykő :(!!!

Bazsiahegyről 2009.08.26. 15:15:45

írok én is, csak most fagyit eszek :D megvan a rangsor tudod :D

LucifR 2009.08.26. 15:40:03

@Fiorentina: nem azt mondtam, hogy halálgázak a lányok, csakhogy nem azok a tipikus barátnőjelöltek (legalábbis nekem), pedig én hallgatom az un. "feketeruhás" zenéket, és kifejeztem örömömet...
@Bazsiahegyről: ezek szerint a sörön már túl vagy :P

Prince Andrew 2009.08.26. 15:52:40

Hmmm sörre fagyi? :)

@LucifR: Nagyon helyes fiam, hallgasd csak, abból lehet tanulni :)

Bazsiahegyről 2009.08.26. 16:01:07

nem ittam sört mert vezettem és kilötyögött volna közben :D a fagyit viszont megettem mert muszáj volt priorítani :D sorrend per pill a nagy melegre való tekintettel:
1. cicik
2. cicik
3. cicik
4. fagyi
5. fagyi cicikről
6. jól sikerült munka után meginni egy hordó kozelt :D

Prince Andrew 2009.08.26. 16:20:38

@Bazsiahegyről: Whoah, az nagyon jó. De nincsenek kicsit háttérbe szorítva a cicik ennyi teendő mellett? :D
Én is bírom a Kozelt...de inkább Soproni. Mostanában a feszteket a Borsodi támogatja, szóval azt is eliszogatom...de amit utálok az a Löwenbrau...azt nem tudom jóízűen meginni

lizcsi 2009.08.26. 16:51:50

@Prince Andrew: és annak ráadásul nem csak az íze, de a dizájnja sem jó :D nekem a heineken tökéletes...

Over 2009.08.26. 21:30:26

Nem vagyok hungarista de valahogy a magyar sörök jobban csúsznak. Meg a heineken. Lehet adoptálni kéne. Tiszteletbeli magyar sör, az Agyhúgykő hivatalos itala. A megkérdőjelezhető piros csillagos embléma helyett lehetne szívlapát az új logó..
De szép lenne.

LucifR 2009.08.27. 12:51:01

@lizcsi: @Over: sznobok vagytok :P heineken??? a hollandok ne sört csináljanak... Ha már külföldi sör akkor Staropramen, főleg a barna, vagy Kelt, ha nagynehezen lehet beszerezni itthon
Amúgy a soproni a legjobb, a dréher is fincsi, a borsodit is megiszom fintorogva, ha muszáj, de az aranyászokot még akkor se, ha más alkohol már nincs

Bazsiahegyről 2009.08.27. 13:06:46

A hivatalos Agyhugykő sör a Kozel meg a Borsodi. Anno ők támogattak a blog létrejöttében.

Over 2009.08.27. 13:25:38

Opp, sorry új vagyok azt nem tudtam. a Kozelt nem bírom, maradjunka borsodinál. ;-)

Külföldi sörből tényleg a barna staropramen az alfa és az omega. Az aranyászok meg mindenre jó csak ivásra nem.

Doktor-úr 2009.08.27. 18:31:35

Akkor most higgyétek el hogy röhögök már mióta ezt megláttam.Énis rendszeres blogolvasó vagyok,bár a komment írásra nem vetemedtem még (hátha kiderül hogy csak kétnaponta vgayok fennt :P) de az utolso előtti kép az osztálytársam XD. Azthiszem elujságolom neki hogy párt keresnek neki ;P

Prince-nek meg annyi hogy jol csinálod van stílusod csak kicsit még csiszolj rajta...bár bazsi utolérni nehéz :) grat a posztjaidhoz

Bazsiahegyről 2009.08.27. 20:08:49

Utól lehet engem is érni... sőt lekörözni :D osztálytársad meg tuti el lesz ragadtatva de legalább nem rajtam veri el a port :D De persze a képet nem fogjuk leszedni. Max ha adnak cserébe túsznak pár rekesz jóféle sert.

Prince Andrew 2009.08.27. 20:16:22

@Bazsiahegyről: Engem úgy is utál mindenki. Mert bunkó vagyok. Meg szemét. Meg minden. :D
Ha lesz rá igény, írok még hasonló tényfeltárást.
@Doktor-úr: Köszi szépen, ez most jól esett. Igyekszem csiszolni, hogy a Mester méltó szívlapátfelhasználó utódja legyek.
süti beállítások módosítása